بازار کره پسته
خانه / کره پسته تهران / فروش کره پسته فله صادراتی در تهران

فروش کره پسته فله صادراتی در تهران

تولید و فروش کره پسته در باکیفیت ترین انواع خود که عموما به صورت فله می باشد در شهر کرمان انجام می گردد. محصول کره پسته صادراتی در کنار خمیر و کرم پسته به صورت فله در شهرهای بزرگ همانند تهران و کرمان عرضه می گردد.

استان کرمان بزرگترین شهر تولید کره پسته می باشد و شهر تهران را می توان بزرگترین مرکز فروش کره پسته قلمداد کرد. کره پسته به جهت داشتن طبیعتی گرم و طعمی اصیل از پسته ایرانی مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته است. این در حالیست که کشورهای سردسیر می توانند مرکزی بزرگ برای مصارف صادراتی کره پسته به شمار آیند و صادرات کره پسته به اندازه صادرات خود پسته می تواند ارزآوری برای کشور داشته باشد.

 

فروش کره پسته فله صادراتی

آیا تا به حال فکر کرده اید کدام کشورها مرکزی مهم برای فروش کره پسته صادراتی هستند؟ آیا این کشورها به نوع بسته بندی و یا فله ای بودن اهمیت ویژه ای می دهند؟ کدام کشورها ممکن است حتی خود تولید کننده این محصول باشند؟ پاسخ دادن به این سوالات با کمی جستجو در فضای گسترده اینترنت امکان پذیر است، چه بسا اگر شما تاجر و صادر کننده نیز باشید راحت تر می توانید از حضور یا عدم حضور کره پسته در کشور های دیگر مطلع شوید.

این محصول به قدری در عطر و طعم اعجاب انگیز است که مصارف صبحانه ای آن تنها مصرف و کاربردش نمی باشد. بلکه از انواع کره پسته فله در برندهای بنه، نوحا و سلوی عرضه شده در این مرکز برای مصارف قنادی و شیرینی پزی استفاده می کنند.

تجار گرامی استان تهران و حتی شهرهای دیگر چنانچه به این محصول دسترسی نداشته باشند می توانند سفارش اعظم خود را از طریق راه های ارتباطی زیر اعلام نمایند.

فروش کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته فله

قیمت عمده کره پسته در بازار تهران

کره پسته در تهران به نسبت شهرهای دیگر کمی شناخته شده تر است. قیمت این …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید