بازار کره پسته
خانه / صادرات کره پسته / صادرات کره پسته بسته بندی کرمان به اروپا

صادرات کره پسته بسته بندی کرمان به اروپا

کره پسته محصولی شناخته شده است که صادرات کره پسته در اروپا و امریکا از سالیان دور انجام شده است. کره پسته بسته بندی ایران در بهترین کیفیت با استفاده از مرغوب ترین پسته های استان کرمان به مرحله تولید و بهره وری رسیده است.

فراوری محصولات خشکباری و تولید محصولات غذایی جدید و متنوع که پاسخگوی نیاز بشر و تنوع ذائقه آن ها باشد یکی از اصلی ترین روش ها برای عرضه بهتر محصولات است. پسته ایرانی نیاز اکثر کشورها را بر آورده می کند. در این راستا صادرات کره پسته باید در راس محصولات صادراتی خشکباری قرار گیرد. کره پسته یک ماده غذایی پر مصرف و البته مورد اقبال کشورهای اروپایی است.

 

صادرات کره پسته

 

صادرات کره پسته بسته بندی

کره پسته یک محصول جاافتاده در اکثر کشورهای خارجی است. بسیاری از مراکز قنادی و یا کارخانه های تولید بستنی در کشورهای مختلف اروپایی آن را به خوبی می شناسند. در عین حال انواع کره پسته بسته بندی شده که عموما در ظروف کوچک چند گرمی شیشه ای می باشد برای مصرف صبحانه مورد اقبال است.

صادرات کره پسته ایران می تواند بهترین گزینه در فروش بهتر پسته به کشورهای خارجی باشد. این محصول به واسطه مرغوب ترین پسته های ایرانی کیفیتی صد برابر نسبت به نمونه های خارجی دارد.

 

صادرات کره پسته 1

اعطای نمایندگی انحصاری

  1. کره پسته
  2. کرم پسته
  3. خمیر پسته

یکی از دغدغه های اصلی فروشندگان حوزه مواد غذایی گرفتن نمایندگی انحصاری یک محصول برای یک شهر یا حتی یک کشور است.

زمانی که انحصار فروش در اختیار فروشنده قرار گیرد قطعا با آسودگی خاطر و تمرکز بهتری به فروش آن محصول و رونق کسب و کار خود می پردازد. بازرگانی کره پسته ایرانی اعلام دارد امکان اعطای نمایندگی انحصاری فروش کره پسته را برای شهرهای داخلی و نیز کشورهای خارجی دارد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید