بازار کره پسته
خانه / فروش کره پسته / فروش کره پسته فله بنه کرمان در مشهد

فروش کره پسته فله بنه کرمان در مشهد

فروش کره پسته فله ایرانی با برترین برندهایی همچون بنه کرمان به صورت اینترنتی آغاز شده است. ارسال این محصول به صورت فله در قالب ظروف چندین کیلویی به استان های مختلف مانند تهران، مشهد، اصفهان امکان پذیر است.

شاید برخی از مردم با کره پسته هنوز آشنا نباشند. این در حالیست که عده دیگری آشنایی خوبی دارند و از نمونه های فله برای موارد تهیه آبمیوه، شیرپسته، بستنی و … استفاده می کنند. اکثر مردم برای خرید و فروش کره پسته به سراغ سایت های اینترنتی می روند تا در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را تهیه کنند.

 

فروش کره پسته

فروش کره پسته فله با مارک بنه

استان کرمان نفش بسزایی در تولید پسته و کره پسته دارد. مارک بنه در گروه بهترین برندها قرار دارد و فروش کره پسته خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می دهد. این محصول در دو شکل فله و بسته بندی عرضه می شود و نوع فله آن یک ماده اولیه اساسی برای تهیه انواع آبمیوه و شیرپسته می باشد.

محور فعالیت و فروش کره پسته فله مختص یک شهر یا استان نمی باشد و در اکثر شهرهای بزرگ صنایع غذایی مختلف وابسته به این محصول هستند. این ماده خوشمزه ایرانی روانه بازار مشهد نیز شده است که نحوه سفارش آن تنها به صورت آنلاین می باشد.

لازم به ذکر است که کره پسته بسیار مفید و موثر برای سلامت تمامی افراد می باشد. این کره همچنین برای صبحانه و میان وعده مصرف گسترده ای دارد و بسیاری از افراد شیفته عطر و طعم لذیذ آن هستند. کره پسته بنه در شیشه های ۲۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ عددی نیز تولید و به فروش می رسد. این محصول مزیت بالایی در خصوص کیفیت، ماندگاری، طعم و اعلا بودن دارد و به همین علت صادرات کره پسته بنه را می توان به صادرکنندگان و تجار توصیه کرد.

فروش کره پسته

کره پسته بنه

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید