بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / فروش کره پسته سلوی ارگانیک ایرانی

فروش کره پسته سلوی ارگانیک ایرانی

کره پسته با فروش کره پسته سلوی در ایران معرفی شد. این محصول به لحاظ کیفی و ارگانیک بودن زبانزد است. می توان از آن به عنوان خوشمزه ترین صبحانه تولید کارخانه های ایرانی یاد کرد که امکان حضور و صادرات در کشورهای خارجی را نیز دارد.

فروش کره پسته سلوی

کره پسته سلوی از دیگر صبحانه ها حساب و کتابش متمایز است. اصولا مردمی که تجربه طعم آن را داشته اند ابتدا در استان کرمان آن را مصرف کردند. این روز ها این محصول تنها با استفاده از مغز سبز پسته ایرانی و درصد خیلی کمی شکر تولید می شود.

می توان حتی از آن به عنوان یک محصول خالص، ارگانیک و طبیعی یاد کرد چرا که کوچکترین اسانس، ماده نگهدارنده و افزودنی غیر از شکر ندارد. این محصول در سایت کره پسته ایرانی با قیمت خیلی ارزان و به صرفه برای آبمیوه فروشی ها به صورت فله عرضه می شود.

کره پسته سلوی ارگانیک

صادرات و فروش کره پسته سلوی

طعم لذیذ کره پسته که جای هیچ صحبت و چک و چانه ای را نگذاشته است، بسیار عالی است. از طعم لذیذ آن که بگذریم از خواص فوق العاده مهم آن برای سلامتی نمی توان گذشت. این محصول فاقد هر گونه کلسترول و چربی بوده و تمامی روغن موجود در آن که متعلق به خود پسته است کاملا طبیعی و بسیار مفید می باشد.

در کشور های خارجی کم و بیش این محصول را می شناسند. می توانند از کره پسته فله برای صبحانه استفاده کنند یا انواع شیر پسته در طعم های مختلف یا تزئیناتی هیجان انگیز روی کیک و شکلات در آورند.

فروش کره پسته سلوی

در هر نوع مصرفی که باشد می توان صادرات و فروش کره پسته سلوی را حتما در بازاریابی های خارجی مد نظر داشت که خود می تواند سود مناسبی را عاید صادر کنندگان کند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید