بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / کره پسته فله ارزان قیمت در بازار کرمان

کره پسته فله ارزان قیمت در بازار کرمان

راه اندازی کار تولید کره پسته فله که یک دستاورد تازه در شهر کرمان است چند دهه در حال انجام می باشد. این محصول در بازار کرمان با خرید و فروش راحت تری و البته قیمت ارزان تر روبرو است. چرا که مرکز اصلی و تامین کننده بزرگ مغز پسته لازم برای این محصول می باشد.

کره پسته فله

مزیت کره پسته استان کرمان بر سایر نمونه های در شهرهای دیگر کیفیت و عطر و طعم بالای آن است که ناشی از طعم عالی مغز پسته می باشد. در این محصول هیچ گونه ماده غیر طبیعی یا افزودنی غیر مجازی وجود ندارد.

این محصول با حفظ ارزش غذایی با نام یک تغذیه سالم قدم به مرحله مصرف گذاشته است. کره پسته فله اصولا با قیمت ارزان تری نسبت به بسته بندی عرضه می شود.

کره پسته کرمان

تولید کره پسته فله ارزان قیمت

در استان کرمان به علت دستیابی راحت تر به انواع مغز پسته، کار تولید کره پسته نسبت به استان های دیگر سریع تر و راحت تر است. این فرآورده خوشمزه به گونه ای طبیعی و خالص بوده و تنها در مواردی از شکر برای شیرین کردن آن استفاده می شود.

از آن جایی که این محصول مناسب و به صرفه برای تهیه شیر پسته، آبمیوه و انواع بستنی می باشد در خور توجه فعالان این صنایع ذکر شده قرار گرفته است.

بازار کره پسته

برای استفاده در این صنایع بهتر است از کره پسته فله استفاده کرد. چرا که مصرف این صنعت ها بالا بوده و نوع بسته بندی کوچک چندان به صرفه نیست. پس بهتر است در پوشش های چند کیلویی عرضه شود که ارزان قیمت تر هم هست.

زمانی که این محصول در شیر پسته یا حتی برای تزئین بستنی یا پخت کیک مورد استفاده قرار می گیرد هم ارزش غذایی آن را بالا می برد و هم موجب خوشمزه و لذیذ تر شدن آن می شود.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید کره پسته

راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان

اولین کره پسته در ایران با راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید