بازار کره پسته
خانه / کره پسته بسته بندی / صادرات کره پسته بسته بندی مرغوب به روسیه

صادرات کره پسته بسته بندی مرغوب به روسیه

تنوع محصولات در بازار های خارجی می تواند یکی از علت های صادرات کره پسته باشد. کره پسته مناسب کشورهای مختلف از جمله روسیه است که می توان آن را با یک بسته بندی مرغوب و باکیفیت ارائه داد که صادرات پایداری برای این محصول شکل گیرد.

از آن جایی که ایرانی ها حاذق در تولید انواع پسته هستند و می توان برترین نمونه ها را در استان کرمان یافت، پس انتظار یک کره پسته ناب دور از دسترس نیست. فروش کره پسته نباید تنها اختصاص به ایران داشته باشد.

صادرات کره پسته

این محصول از آن جایی که ماحصل برترین انواع مغز سبز می باشد در کشورهای خارجی درخور توجه بوده و مشتریان خارجی در صورت دانستن خواص آن و دیدن طعم و کیفیت آن قطعا خواستار همکاری با تجار ایرانی و صادرات آن می شوند.

شاید کره پسته یکی از اقلام ضروری جهت صادرات نباشد اما می تواند به یک محصول صادراتی مورد نیاز و جذاب تبدیل شود، مخصوصا برای کشورهایی مثل روسیه که دارای آب و هوای سرد هستند.

صادرات کره پسته کرمان

صادرات کره پسته بسته بندی

درصد بالای کره پسته را مغز پسته تشکیل داده است. رنگ این کره نمایشگری از رنگ حیرت انگیز پسته سبز می باشد. طعم و عطر آن نیز کاملا برگرفته از خود پسته است که سبب شده حتی در کشورهای خارجی نیز تولید شود. از آن جایی که برای ورود کره پسته به بازار های جهانی، یکسری فاکتورها لازم است که باید کاملا رعایت گردد.

  • کره پسته باید در میزان حجم تولید قابل قبولی باشد که بتوان آن را برای صادرات عرضه داشت.
  • کیفیت این محصول قطعا نباید دستخوش تغییرات شود و باید کاملا مطابق با استاندارد های روز کشور های خارجی تولید گردد.
  • نوع بسته بندی که اصولا به صورت شیشه های چند گرمی کوچک است نیز مهم می باشد.
  • لیبل، کیفیت بسته بندی های بزرگتر، طرح مورد نظر روی بسته و حتی زبان درج شده روی بسته از دیگر موارد تاثیر گذار در فروش بهتر و بیشتر هستند.

 

کره پسته بسته بندی مرغوب

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید