بازار کره پسته
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش کره پسته فله در بازار کرمان

فروش کره پسته فله در بازار کرمان

فروش کره پسته بی شک در ابتدا در استان کرمان میسر شد. این محصول با بالاترین ظرفیت و کیفیت به صورت فله در بازار عرضه می شود. تمام صنایع وابسته به این ماده غذایی می توانند به سهولت آن را از درب کارخانه سفارش دهند.

تولید کره پسته وابسته به تولید انواع پسته است. فروش کره پسته در کشورهای خارجی رایج بوده و آن را یک محصول نامدار و البته لوکس می شناسند. کره پسته ایرانی در بازار جهانی می تواند به خوبی رقابت کند. چرا که انتظار یک عطر و طعم خاص صد در صد با کره پسته ایرانی میسر می شود.

علاوه بر این، نوع فله این محصول در ایران نیز در صنایع فعال آبمیوه فروشی، بستنی و قنادی مشتریان پر و پاقرص خودش را دارد. قطعا با حفظ کیفیت می توان این محصول بکر را راهی بازار های بزرگتر خارجی نمود و زمینه های تولید آن را توسعه داد.

فروش کره پسته فله و عمده

کره پسته فله و بسته بندی که در اوزان مختلف در کارخانه تولید می شود در شرایط کاملا ایده آل، با مجوز و استاندارد های لازم به مرحله فرآوری می رسد. اصولا فروش کره پسته فله ای که در این مجموعه صورت می گیرد در وزن های یک و نیم و چهار کیلویی در یک بسته بندی محکم می باشد.

استفاده های فله از این محصول نسبت به بسته بندی کوچک بیشتر است و همین سبب شده که فروش کره پسته آن هم به صورت کیلویی در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

در ابتدای تولید انواع طعم متفاوت که شامل هل، ساده، وانیلی، زنجبیلی و حتی مغزدار طبق خواسته مشتری تولید می شد. در عین حال اگر شما فعال یکی از صنایع آبمیوه، بستنی، شیر پسته، قنادی و صنایعی از این دست هستید پیشنهاد می کنیم کره پسته را جایگزین پودر پسته و مغز پسته نمایید، چرا که هم طعم عالی تری را ایجاد می کند و هم به لحاظ قیمت و هزینه به صرفه تر می باشد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید