بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / خرید کره پسته سلوی فله از کرمان

خرید کره پسته سلوی فله از کرمان

اکثر افرادی که در اولین سفر خود اقدام به خرید کره پسته سلوی از کرمان نموده اند، بدون شک عاشق و شیفته طعم آن شده اند. کارخانه کره پسته سلوی این محصول ارزشمند غذایی را در ظروف فله با کیفیت بالای صد در صد تضمین شده عرضه می کند.

در کمتر شهرهایی می توان اقدام به خرید کره پسته سلوی نمود. چرا که این محصول در معدن تولید انواع پسته در استان کرمان فراوری و تولید می شود. بسیاری از مردم برای اولین دفعه آن را در شهر کرمان از مغازه ها خریداری و طعم لذیذ آن را تجربه کرده اند. پسته بهترین چاشنی را برای صنایع مختلف غذایی دارد که بهترین گزینه کره پسته سلوی می باشد.

کره پسته سلوی

کره پسته چیست؟

اگر با انواع پسته و مغز آشنا باشید می دانید که گونه های مختلفی از مغز شامل سبز، گلدار و پسته های خندان و دهان بسته وجود دارند. کره پسته این خوردنی بی مثال از درجه یک ترین مغزهای سبز دهان بسته در کارخانه تولید می شود. تولید کنندگان کره پسته سلوی محصولی با کیفیت اعلا و خالص با طعمی بینظیر از مغز پسته تهیه می کنند. در این کره درصد خیلی کمی شیرین کننده همانند شکر برای طعم دهی و شیرین شدن آن استفاده شده است. قابل ذکر است که تمامی خواص پسته در حین تولید کره پسته  چه به صورت فله و چه بسته بندی حفظ می شوند. بنابراین با خاطری آسوده می توانید خرید کره پسته سلوی را انجام دهید.

خرید کره پسته سلوی

 

خرید کره پسته سلوی با خواص بالا

  • خاصیت آنتی اکسیدان
  • بهبود سلامت قلب
  • کمک به جذب آهن
  • سرشار از فسفر و روی
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

کره پسته سلوی فله

کره پسته فله سلوی را با کیفیتی اعلا از این مرکز سفارش دهید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید