بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / خرید کره پسته درجه یک فله کرمان

خرید کره پسته درجه یک فله کرمان

با افزایش تولید کره پسته امکان خرید کره پسته به شکل عمده و در ظروف فله فراهم شده است. این محصول درجه یکی است که کاملا عجین شده با مغز انواع پسته استان کرمان است و همتا و مانندی در طعم و کیفیت در هیچ کجای دنیا ندارد.

کره پسته یک محصول دست یافتنی استان کرمان است که به شدت خاص بوده و قطعا طرفداران خاصی نیز دارد. ایران از ممالک مستعد تولید پسته در تمام دنیا بوده که از سالیان گذشته کار تولید صنعتی کره پسته در آن ایجاد شده است.

خرید کره پسته فله

خرید کره پسته در این ایام پر رونق اینترنت در سراسر دنیا و تمام ایران به راحتی یک کلیک کردن و تماس گرفتن انجام می شود. این محصول درجه یک یکی از موارد مصرف پر کاربردش در صنعت آبمیوه و بستنی است.

خرید کره پسته به صورت فله

همانطور که گفته شد ایران, علی الخصوص بخش کرمان ظرفیت تولیدی بالایی در پسته دارد. در همین راستا باید به فکر استفاده بهینه تر از این محصول باشیم تا علاوه بر فروش داخلی بازار های صادراتی را نیز کم کم در دست گیریم.

کره پسته درجه یک

کره پسته را می توان برای صبحانه کودکان بد عادت به مصرف غذایی استفاده کرد. حتی مادران خوش ذوق و با حوصله می توانند به صورت فله این محصول را خریداری کنند و با تهیه یک شیر پسته خوشمزه برای خانواده خود روزی سرشار از انرژی را به وجود آورند.

خرید کره پسته فله

کره پسته کرمان را می توان در حجم های خرده و یا عمده به طور مستقیم از مرکز تولید سفارش داد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

پسته استان کرمان نام آشنا ترین محصول می باشد که از آن کره پسته ای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید