بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / کره پسته کرمان اعلا در سایت اینترنتی

کره پسته کرمان اعلا در سایت اینترنتی

کره پسته کرمان یا همان کره پسته محصولی اختصاص یافته به استان پهناور کرمان می باشد. محصولی که چند سال است حتی در سایت های اینترنتی برای سفارش آسان مشتریان عرضه می شود.

استان کرمان با تولید بسیار گسترده ای که در حوزه پسته دارد توانسته به فراوری و تولید یک محصول خاص به نام کره پسته برسد. تمامی آن چه که برای تهیه کره پسته در کارخانه لازم می باشد بهترین مغز پسته بوده که در کرمان به راحتی قابل تهیه هست.

کره پسته کرمان

بی شک استان کرمان توان بالایی در تولید بهترین نوع کره پسته در ایران دارد و مارک بنه سبز بهترین مارک برای مصارف داخلی و صادراتی می باشد که امکان ارسال و فروش به طور مستقیم از درب کارخانه به سراسر کشور وجود دارد.

کره پسته کرمان اعلا

تولید کره پسته تحولی خاص در استفاده بهتر از پسته می باشد. این محصول هیچ ماده افزودنی غیر طبیعی ندارد و کاملا برگرفته از مغز پسته به علاوه شیرین کننده می باشد.

کره پسته اعلا کرمان

اعلا بودن کره پسته استان کرمان سبب شده تا آن را به صورت فله نیز در اختیار مشتریان قرار دهند. مشتریانی که کیفیت این محصول را دیده و تست کرده اند، پی برده اند که برای تهیه شیر پسته در آبمیوه فروشی ها بسیار به صرفه تر است از کره پسته استفاده شود.

سایت کره پسته کرمان

در عین حال علاوه بر فروش داخلی زمینه برای صادرات این محصول در حالی که استاندارد و آنالیز های لازم را دارد فراهم می باشد. تجار می توانند با کمی بازاریابی مناسب در کشورهای خارجی این محصول را با حاشیه سود بالا به مقاصد مختلف صادراتی ارسال نمایند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

پسته استان کرمان نام آشنا ترین محصول می باشد که از آن کره پسته ای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید