بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / خرید کره پسته بنه سبز صنایع غذایی رضوان

خرید کره پسته بنه سبز صنایع غذایی رضوان

امکان خرید کره پسته طبیعی و خالص از کدام سایت مقدور می باشد؟ آیا می دانید صنایع غذایی رضوان یکی از معتبر ترین کارخانه های تولید کننده بهترین کره پسته در ایران با مارک معروف بنه سبز می باشد؟

یکی از دستاورد های مهم تولید شده در استان کرمان با بهره گیری از پسته های مرغوب شهرهای مختلف کره پسته می باشد. کره پسته در کشور های خارجی مختلف کم و بیش تولید و مصرف می شود.

کره پسته بنه سبز

این محصول خاصیت غذایی بالایی دارد و موجب رشد بهتر در کودکان و حفظ سلامتی بهتر در تمامی افراد می گردد. صنایع غذایی رضوان با تولید کره پسته اعلا و داشتن استاندارد های داخلی و صادراتی امکان صادرات این محصول را آسان تر کرده اند.

کره پسته رضوان

خرید کره پسته بنه سبز

اگر به همراه خانواده یا حتی تنهایی برای خرید صبحانه به فروشگاه می روید، پیشنهاد ما خرید کره پسته و حداقل امتحان کردن یک بار طعم و مزه آن می باشد. کره پسته بنه سبز که حالت خمیری مانندی دارد را می توانید برای وعده صبحانه و عصرانه بر روی انواع نان بمالید به همراه عسل و انواع میوه نوش جان کنید.

خرید کره پسته

کسانی که به دنبال خرید کره پسته بنه سبز فله یا بسته بندی های شیشه ای کوچک می باشند بهتر است از طریق این مرکز که کار تولید و فروش مستقیم کره پسته بنه سبز را دارد سفارش خود را تامین نمایند.

بازرگانی کره پسته ایرانی همکاری خود را با صادر کنندگان حوزه مواد غذایی با توجه به نوسانات دلار پیش آمده و امکان صادرات کره پسته بسته بندی راحت تر این محصول اعلام می دارد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید