بازار کره پسته
خانه / کره پسته نوحا / کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در سایت اینترنتی

کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در سایت اینترنتی

کره پسته نوحا که در یک بسته بندی مجلل ۱۷۰ گرمی در سایت های اینترنتی عرضه می شود یکی از بهترین کره های غذایی ایرانی است که حتی به نمایشگاه های ملی غذایی در داخل ایران نیز رسیده است.

کره پسته نوحا نتیجه مطلوب استفاده بهتر و شکل دیگر از مغز پسته است. محصولی فوق العاده ارزشمند که که می تواند به فروشگاه های بین المللی نیز دست پیدا کند. برند بنه سبز نیز یکی از باکیفیت ترین کره های پسته در کنار نوحا است.

کره پسته نوحا

استان های پسته پرور آشنایی عمومی بیشتری با کره پسته دارند، چرا که معمولا در این استان ها این محصول به راحتی تولید می شود. کره پسته نوحا به هیچ عنوان مکمل غذایی نبوده بلکه خود یک غذا و صبحانه کامل و سالم می باشد.

سایت کره پسته نوحا

کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی فله و بسته بندی

بسته های ۱۷۰ گرمی کره پسته که در بسته های بزرگ ۲۴ تایی قرار دارند، زمانی که در قفسه های فروشگاه مواد غذایی چیده می شوند زیبایی و جاذبه خود را دارند. عموما کره پسته هم به صورت فله و هم بسته بندی عرضه می شود.

می توان حتی کره پسته فله بر طبق سفارش های مختلف صادراتی در اختیار مشتریان قرار داد. سایت های اینترنتی سریع ترین راه برای دسترسی آسان شما به تولید کننده و ثبت سفارش آنلاین می باشد.

کره پسته 170 گرمی

بازار کره پسته ایرانی به تمامی هموطنان خود توصیه می کند به خوردن بیشتر غذاهای سالم ، خصوصا وعده صبحانه که مهم تر هست، روی بیاورند. از کره پسته و کره بادام زمینی به جای کره های حیوانی و گیاهی که مضر می باشند استفاده کنید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته نوحا

کره پسته نوحا بسته بندی با قیمت کارخانه

انواع کره پسته نوحا محصولی غذایی در بسته بندی کوچک ۱۷۰ گرمی با حفظ کیفیت، …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید