بازار کره پسته
خانه / کره پسته نوحا / کره پسته نوحا بسته بندی با قیمت کارخانه

کره پسته نوحا بسته بندی با قیمت کارخانه

انواع کره پسته نوحا محصولی غذایی در بسته بندی کوچک ۱۷۰ گرمی با حفظ کیفیت، طعم و ماندگاری از درب کارخانه ارسال می گردد. این محصول برای فروشگاه ها و شرکت های پخش با قیمت مشخص عرضه می شود.

کره پسته نوحا دستاوردی دیگر از فرآوری مغز پسته می باشد. این برند در بسیاری از استان ها در حال پخش است. پسته استان کرمان با قابلیت عالی که در طعم، عطر و خمیر شدن دارد مناسب برای کره می باشد.

 

کره پسته نوحا

این محصول حتی مورد توصیه پزشکان تغذیه بوده و خواص مفید و سالم آن بیشمارند. قابل ذکر است کودکانی که عادات غذایی نامناسب، علی الخصوص در وعده صبحانه دارند، کره پسته نوحا می تواند یک صبحانه فانتزی، جدید، خوشمزه و جاذب برای آوردن آن ها به سر میز صبحانه و خوردن آن باشد.

کره پسته نوحا با قیمت درب کارخانه

زمانی که یک ماده غذایی با ارزش بالا و خواص بینظیر در دسترس باشد می توان با کمی خلاقیت، تبحر و مهارت از آن یک محصول منحصر به فرد و یونیک تولید کرد. کره پسته نیز دقیقا همان محصول یونیک و لاکچری کسب شده از مغز پسته است.

قیمت کره پسته نوحا

کره پسته نوحا چندین سالی است که با یک ظاهر بسته بندی شیک و مشتری پسند، در وزن ۱۷۰ گرم با طعمی متفاوت برای وعده صبحانه به بازار آمده است.

علاوه بر اینکه فروش این محصول از درب کارخانه برای مغازه ها، عمده فروش ها و شرکت های پخش است، می توان مقصد های صادراتی آن را نیز ایجاد کرد.

قیمت این محصول با توجه به نوسانات قیمتی ماده اولیه مشخص می شود و جهت دست اول بودن و ارسال از درب کارخانه می توانید هماهنگی های لازم را با کارشناس فروش این مجموعه انجام دهید.

کره پسته بسته بندی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در ایران

کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در سایت اینترنتی

کره پسته نوحا که در یک بسته بندی مجلل ۱۷۰ گرمی در سایت های اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید