بازار کره پسته
خانه / کره پسته فله / کره پسته فله کرمان و خرید از کارخانه

کره پسته فله کرمان و خرید از کارخانه

استان کرمان یکی از بهترین تولید کننده های پسته و کره پسته فله در ایران می باشد که اکثر ایرانی ها جهت خرید به این استان مراجعه می کنند. چنانچه قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارید می توانید به سات اینترنتی مراجعه کنید.

کره پسته فله

کره پسته فله کرمان

همچنان که استان کرمان پیشرو در تولید پسته می باشد، می تواند در زمینه تولید کره پسته نیز تحول آفرین و پیشگام باشد. برای اولین بار تولید و عرضه کره پسته به بازار توسط تولید کنندگانی در شهر کرمان شروع شد. معمولا برای تهیه کره پسته، از انواع پسته دهان بسته یا نمونه های مرغوب مغز پسته استفاده می شود.

کره پسته فله

انواع مغز سالم پسته باید به دور از هر گونه آلودگی، گرد و خاک، پوست پسته و یا ماندگی و کرم زدگی باشند. این محصول هر چه از پسته تازه تر تولید شود میزان کیفیت، ماندگاری اش بالاتر و طعم بهتری دارد. معمولا کره پسته در آغاز تولید به صورت فله و کیلویی به بازار عرضه می شد. در حال حاضر نیز روند توزیع فله وجود دارد.

کره پسته فله شاید از خوراکی های ضروری به حساب نیاید، اما اگر از خواص شگرف آن بدانید قطعا نسبت به مصرف آن بی توجهی نخواهید کرد. این محصول در عین حال ماده اولیه برخی صنایع غذایی نیز می باشد.

کره پسته فله

خرید کره پسته از کارخانه

بی شک خرید مستقیم از کارخانه مزیت هایی دارد که می توان به شکل زیر برشمرد:

  • قیمت نهایی ارزان
  • حذف واسطه ها
  • حفظ کیفیت و ماندگاری محصول
  • امکان سفارش در هر نقطه ایران
  • ارسال در سریع ترین زمان ممکن

کره پسته فله

درصد بالایی از کسانی که شاید به این محصول در شهر خود دسترسی نداشته باشند و در عین حال قصد خرید و مصرف آن را دارند به وب سایت اینترنتی مراجعه می کنند. وب سایت کارخانه امکان خرید آسان و سریع را برای مشتریان فراهم می آورد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش کره پسته

نمایندگی فروش کره پسته فله در تهران

آیا در شهر تهران نمایندگی فروش کره پسته فله وجود دارد؟ آیا می توان برای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید