بازار کره پسته
خانه / کره پسته فله / کره پسته فله ایرانی با قیمت ارزان کارخانه

کره پسته فله ایرانی با قیمت ارزان کارخانه

آیا می دانید حتی در بستر اینترنت در هر سرزمینی و کشوری می توان بهترین کره پسته فله ایرانی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از کارخانه تولیدی آن به صورت آنلاین و در هفت روز هفته سفارش داد؟

کره پسته فله

کره پسته فله ایرانی

خشکبار های تولید شده در داخل ایران از محصولات مهم برای فروش داخلی و صادراتی می باشند. یکی از این خشکبار های ارز آور برای تمام کشور های تولید کننده آن پسته می باشد. ایرانی ها دستی در تولید پسته در استان های گرم و خشک دارند و محصولی که عرضه می دارند به جهت کیفیت تولید بالا می تواند به شکل های دیگر در قالب محصولاتی جدید همچون کره پسته تولید و مصرف شود.

کره پسته فله

کره پسته ای در ایران عرضه و پخش می شود به طور کامل تولید داخل است. عموما کره پسته را به صورت فله تولید و در اختیار مصرف کنندگان حوزه مواد غذایی قرار می دهند. کره پسته فله ایرانی تولید شده در این وب سایت تولیدی با نظارت کامل، به صورت صنعتی و با در اختیار داشتن تمامی مجوزهای لازم تولید می گردد. اوزان فله ارائه شده به صورت بسته های ۴ کیلویی می باشد.

کره پسته فله

کارخانه کره پسته

کارخانه های صنعتی تولید کننده کره پسته و دیگر کره های خشکباری که در شهرک های صنعتی قرار دارند با تولید محصولی بالقوه و جدید حتی امکان کار و ورود به بازار های صادراتی را ایجاد کرده اند. هدف از تاسیس این کارخانه ها تولید محصولی سالم برای مصرف خانواده های ایرانی و خارجی می باشد که در سلامت کامل می تواند جایگزین صبحانه های موجود نه چندان سالم و البته تکراری شود.

کره پسته فله

قیمت کره پسته ایرانی

همان طور که از نام این محصول پیداست، محصولی خاص می باشد که قطعا نباید انتظار قیمت خیلی ارزانی را از آن داشت. اما در مواردی کره پسته ایرانی را با یک قیمت مناسب می توان خریداری کرد. بسته به اینکه نیاز مصرف کننده چه می باشد، بسته به اینکه از شهر تولید کننده پسته و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری شود، می توان آن را با یک قیمت بسیار مناسب سفارش داد.

کره پسته فله

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش کره پسته

نمایندگی فروش کره پسته فله در تهران

آیا در شهر تهران نمایندگی فروش کره پسته فله وجود دارد؟ آیا می توان برای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید