بازار کره پسته
خانه / کره پسته بسته بندی / کره پسته سلوی فله و بسته بندی صادراتی

کره پسته سلوی فله و بسته بندی صادراتی

کره پسته سلوی محصولی کاملا ایرانی است که از طلای سبز استان کرمان تولید می شود. این محصول را می توان حتی طبق سفارش های صادراتی به صورت فله و بسته بندی نیز تولید و به بازار تزریق نمود.

کره پسته در کشور های خارجی محصولی مطرح و صد البته پر طرفدار است. اصولا خارجی ها به محصولات سالم و خاص اهمیت و بها بیشتری می دهند چرا که می دانند سلامت بدنی آن ها را کاملا تضمین می کند.

کره پسته سلوی فله

کره پسته سلوی دارای خواصی برای ضد سرطان بودن هست. این محصول سرشار از فسفر و آهن به علاوه ویتامین های آ و ب که موثر برای بینایی انسان می باشند هست.

کره پسته سلوی صادراتی

کشور های خارجی اصالت، کیفیت، طعم و عطر پسته ایرانی را دیده و پسندیده اند.

از همین پسته ایرانی کره پسته سلوی به مرحله تولید رسیده است. در کره پسته هیچ گونه حرارت شیمیایی و پختی دخالت ندارد و همین عامل سبب حفظ خواص موجود در آن می شود.

کره پسته سلوی

آوازه این محصول حتی به ایرانی های مقیم خارج و دوستدارانش رسیده است. می توان به صورت فله و یا بسته بندی های کوچک شیشه ای که خود در یک بسته بندی کاغذی قرار دارند آن را صادر کرد و امکان خرید کره پسته ایرانی را در خارج ایجاد کرد.

مشتریان پر و پا قرص این محصول قطعا مردم خارج از ایران هستند و می توان علاوه بر مصارف صادراتی به صورت فله برای کارخانه های بزرگ تولید بستنی، شیرینی و آبمیوه خصوصا شیر پسته آن را صادر کرد.

کره پسته فله صادراتی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید