بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / کارخانه تولید کره پسته در ایران

کارخانه تولید کره پسته در ایران

آیا می دانید کره پسته یک محصول وارداتی نبوده و صفر تا صد تولید این محصول در کارخانه های تولیدی کره پسته در ایران انجام می شود؟ آیا می دانید بهترین کره پسته از انواع مغز استان کرمان به دست می آید؟

کارخانه کره پسته

تولید کره پسته در ایران

پسته یکی از محصولات جهانی شناخته شده، مهم و پر مصرف می باشد. ایران و آمریکا بزرگترین تولید کنندگان پسته در دنیا هستند که قیاس بین کیفیت پسته این دو کشور نشان از کیفیت اعلای پسته ایرانی دارد.

این در حالیست که در کشور های خارجی مختلف چه تولید کننده پسته باشند و چه نباشند بر روی فراورده های پسته تمرکز بیشتری قرار می دهند و محصولات خاصی چون کره پسته تولید می کنند که هم ارزآوری دارد و هم متنوع و خوشمزه است.

تولید کره پسته

در ایران در حدود دو دهه اخیر ایرانیان ساکن استان کرمان در ابتدا به این فکر افتادند که کره پسته را از پسته های استان کرمان تولید کنند که صفر تا صد مراحل تولید پسته تا فرایند تولید کره پسته و بسته بندی آن در کارخانه های کره پسته در ایران انجام شود و در عین حال به دلیل استفاده از ماده اولیه مرغوب ایرانی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برندهای خارجی حتی دارد. ابنگونه بود که تولید کره پسته در ایران آغاز شد.

کره پسته ایرانی

معرفی بهترین کارخانه کره پسته

منحصر به فرد ترین پسته های ایرانی در استان کرمان متمرکز شده اند. استان کرمان به جهت حجم انبوه تولید پسته در شهرستان هایش رتبه اولین و برترین تولید کننده پسته را در ایران به خود اختصاص داده است. بهترین کارخانه های کره پسته ایرانی نیز در این استان مستقر شده اند که محصول تولیدی آن ها با برندهایی همچون بنه سبز و سلوی به ایرانیان و حتی خارجی ها شناسانده شده است.

کره پسته ایرانی

البته در ایران این روزها برند های مختلفی کار تولید کره پسته را انجام می دهند اما آنچه که حائز اهمیت است، کیفیت بالا، طعم عالی به همراه قیمت مناسب است که به جرات می توان گفت فاکتورهای ذکر شده را تنها در دو برند خوشنام و بزرگ ذکر شده می توان یافت.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید