بازار کره پسته
خانه / کره پسته بسته بندی / کارخانه بسته بندی و تولید کره پسته درجه یک

کارخانه بسته بندی و تولید کره پسته درجه یک

آیا می دانید در ایران به واسطه مستعد بودنش در حوزه کشت و تولید پسته، کارخانه های تولید کره پسته و بسته بندی گرمی و کیلویی آن با عرضه کره پسته ای درجه یک برپا شده اند؟ آیا می دانید در برخی کارخانه ها این محصول با حجم عمده و کیفیت عالی قابلیت صادرات دارد؟

کارخانه کره پسته

کارخانه تولید کره پسته

در ایران باید تمهیداتی مناسب صورت گیرد تا از حضور و تولید محصولاتی همچون کره پسته حمایت بیشتری شود. تاسیس کارخانه های کره پسته در سراسر کشور می توانند بهترین روش برای ایجاد اشتغال، جلوگیری از خام فروشی و صادرات پسته و نیز ارزآوری بیشتر به کشور شوند.

کارخانه های تولیدی کره پسته در استان هایی همچون کرمان به قدری در این زمینه قدرت تولید محصول عمده با درجه کیفی بالا دارند که می توانند به راحتی بازار های کشور های خارجی را از آن خود کرده و صادرات کره پسته را کاملا ساپورت نمایند.

تولید کره پسته

تولید کره پسته درجه یک

اصولا کره پسته را می توان از میکس کردن مغز پسته به همراه انواع شیرین کننده همانند شکر، عسل و یا شیره میوه ها تهیه کرد. بهترین کره پسته درجه یک باید بافت کیفی و البته طعمی اعلا داشته باشد و در آن از اسانس های مختلف، مواد افزودنی یا حتی مواد نگهدارنده استفاده نشده باشد. کره پسته بنه سبز یکی از باکیفیت ترین انواع کره پسته است که کاملا طبیعی بوده و به صورت فله یا بسته بندی بر طبق خواسته مشتریان عرضه می شود.

کره پسته بسته بندی

کره پسته بسته بندی و فله

معمولا کارخانه های تولید کره پسته آن را به دو صورت عرضه می دارند.

  1. نوع اول به شکل بسته بندی کوچک گرمی. همانند کره پسته بنه سبز که در شیشه های ۲۰۰ گرمی تولید می شود. این نوع قطعا برای فروشگاه ها مناسب بوده تا جهت مصرف صبحانه و عصرانه در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
  2. نوع دوم به صورت فله و کیلویی بر طبق بسته های کیلویی مشخص برای مشتریانی که تقاضای حجم عمده و فله ای از این محصول دارند.

خرید کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید