بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / پخش کره پسته سلوی کرمان با بسته بندی شیشه ای

پخش کره پسته سلوی کرمان با بسته بندی شیشه ای

کره پسته سلوی کرمان یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین فرآورده های تولید ایران از مغز پسته می باشد که معمولا در بسته بندی شیشه ای برای صبحانه به صورت عمده در شهرها پخش می شود.

کره پسته سلوی کرمان

تولید کره پسته سلوی در شهر کرمان

استان کرمان نام آشناترین و بزرگترین مهد تولید بهترین پسته ایرانی می باشد. انواع مغز پسته و پسته به صورت خندان و یا دهان بسته در حال خرید و فروش هستند. از مغز پسته در ابتدا تنها به عنوان یک آجیل خوشمزه حال به صورت خام و یا تفت داده شده استفاده می شد. بعد ها با توجه به طعم عالی آن فراورده هایی نظیر خلال پسته، پودر پسته، قاووت پسته تولید شدند.

تولید کره پسته نیز به عنوان فراورده اخیری است که در دهه های پیش توسط شرکت سلوی در استان کرمان آغاز شد. کره پسته محصولی کاملا طبیعی بدون ماده نگهدارنده، بدون رنگ و اسانس می باشد که اصطلاح لفظ کره به این خاطر است که مغز پسته را کاملا نرم می کنند و به طوری این مغز ها ماننده کره نرم و یکنواخت می شوند و روغن موجود در آن نیز کاملا همان روغن پسته است.

می توان به این بافت خمیری کره پسته مقدار کمی شکر اضافه کرد تا طعم عالی تری را به خود گیرد و یا اینکه می توان آن را همراه با عسل و مربا و میوه هایی همچون سیب و موز در وعده های صبحانه و عصرانه میل کرد.

کره پسته سلوی کرمان

پخش کره پسته سلوی کرمان با بسته بندی در تمام ایران

کارخانه کره پسته سلوی اولین مرکز تولید کننده کره پسته در ایران بود که محصولی به نام کره پسته را اصطلاحا اختراع و تولید کرد. بسیاری از هم وطنانمان که در دهه های قبل به استان کرمان از استان های دیگر رفت و آمدی داشتند با کره پسته سلوی آشنا هستند و آن را خریداری کرده اند و طعم اصیل پسته ایرانی را در آن بسیار دوست داشته اند.

کره پسته سلوی در کارخانه صنعتی با استفاده از فرایند تولید مشخص و با استفاده از ماشین آلات صنعتی تولید می شود و به صورت فله و بسته بندی وارد بازار مصرفی می شود. در بسته بندی کره پسته سعی می شود از انواع بسته بندی شیشه ای برای حجم های کوچک استفاده کرد تا کیفیت کره پسته در مدت زمان یکسال هیچ تغییری نکند و اصولا ظروف پت چندان برای کره پسته صبحانه ای جالب و مشتری پسند هم نیستند.

در حال حاضر پخش کره پسته سلوی کرمان در حجم عمده از این مرکز تولیدی صورت می گیرد و کسانی که امکان گرفتن نمایندگی داشته باشند می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

کره پسته سلوی کرمان

لیست قیمت انواع کره پسته سلوی

پسته در حال حاضر گران ترین آجیل تولید شده در ایران است که در انواع مختلفی از مغز و پسته می باشد و مسلما قیمت هر کدام متفاوت از دیگری است. کره پسته تنها دارای یک ماده اولیه برای تولید می باشد و آن چیزی نیست جز مغز پسته. قطعا قیمت کره پسته کاملا مطابق با قیمت نوع مغز پسته ای که برای تولید آن استفاده می شود تعیین می گردد.

شاید در بازار مواد غذایی انواع کره پسته هایی ببینید که بسیار بی کیفیت هستند و با قیمت ارزان و بسته بندی پلاستیکی عرضه می شوند. قطعا این نوع کره پسته ها با انواع کره پسته ای که با برند هایی چون سلوی در بازار عرضه می شوند قابل مقایسه نیستند، چرا که اگر تنها یکبار تست کره باشید متوجه کیفیت برتر کره پسته سلوی خواهید شد که در آن از بهترین انواع مغز پسته سبز استفاده می شود.

همانطور که گفته شد قیمت کره پسته را قیمت روز پسته، قیمت شکر، قیمت شیشه ها و بسته بندی های کارتنی آن مشخص می کنند، فلذا برای دریافت قیمت انواع کره پسته سلوی کافی است به طور مستقیم با مجموعه در ارتباط باشید.

کره پسته سلوی کرمان

ارسال بهترین کره پسته برای مرزهای صادراتی از ایران

پخش و فروش کره پسته تنها محدود به ایران نمی شود. همانطور که ملت های خارج از کشور بسیار متقاضی انواع پسته ایرانی هستند و آن را برای مصارف متعدد استفاده می کنند می توان برای انواع کره پسته ایرانی نیز بازاری بکر و درجه یک در خارج از مرز های ایران پیدا کرد که بهترین کره پسته از ایران، مهد تولید پسته دنیا، صادرات شود.

می توان بر روی تولید کره پسته متمرکز شد، در بازار های خارجی آن را بازاریابی کرد، سمپل هایی از کیفیت های مختلف کره پسته را برای مشتریان خارجی صادر نمود و حتی می توان طبق خواسته آن ها کره پسته را طبق کیفیت و محتویاتی که مشتریان خارجی در نظر داشته باشند تولید کرد. تمامی موارد ذکر شده از سمت این مجموعه در حجم عمده قابل انجام می باشد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید