بازار کره پسته
خانه / کره پسته بسته بندی / پخش عمده کره پسته بسته بندی در تهران و کرج

پخش عمده کره پسته بسته بندی در تهران و کرج

با پخش و توزیع عمده کره پسته بسته بندی در فروشگاه های سطح شهر تهران و کرج، مردم دسترسی آسان تری برای خرید این محصول در تعداد دلخواه خود دارند.

کره پسته بسته بندی

خاصیت مصرف کره پسته

اگر تا به اکنون کره پسته را خورده باشید، حتما دیده اید چه طعم لذیذ و خوشمزه ای از پسته دارد که از آن هیچ جوره نمی توان گذشت. در کنار این عطر و رنگ و طعم بینظیر می توان از خواص کره پسته هم غافل نشد که چقدر برای بدن و علی الخصوص برای کودکان و سالمندان مفید است.

  • کره پسته منبعی غنی از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان از مواد لازم برای حفظ سلول های بدن در مقابل پیشگیری از بیماری هایی همچون سرطان است.
  • کره پسته دارای کالری مناسبی است که میزان آن نه بالا است و نه کم.
  • زیگزانتین موجود در کره پسته سبب می شود تا از بیماری های چشمی جلوگیری کند و سلامت چشم را بهبود دهد.
  • کره پسته از خوراکی های سالمی است که می تواند در افزایش تعدد باکتری های مفید روده و در نهایت به سلامت روده کمک نماید.
  • کسانی که دچار بیماری های قلبی هستند هرگز خوردن پسته و کره پسته را فراموش نکنند.

کره پسته بسته بندی

شرکت تولید و بسته بندی کره پسته در ایران

کره پسته یکی از خوراکی هایی است که می توان آن را در یک رژیم غذایی سالم گنجاند. کارخانه ها و شرکت های تولیدی با هدف تولید یک محصول سالم، خوشمزه و مشتری پسند اقدام به تولید کره پسته نمودند. بدون شک در دهه حاضر کره پسته به یکی از خوراکی های فوق العاده جذاب برای دوستداران پسته تبدیل شده است.

در چندین دهه گذشته با آنالیز کردن بازار تولید پسته در ایران، تولید کره پسته به عنوان محصولی که حتی بتواند برای کشور ارزآوری داشته باشد و حتی صادرات شود در ایران آغاز شد. برند های متعددی اقدام به توزیع کره پسته در بازار نموده اند که البته جایگاه کیفی متفاوتی با یکدیگر دارند.

تولید کره پسته با بسته بندی کوچک چند گرمی در حدود ۲۰۰ گرم برای خرید مصرف شخصی خانواده ها ایجاد شد. این بسته بندی کوچک این امکان را به مشتریان می دهد که با هر میزان توانایی مالی بتوانند حداقل یکی از این بسته بندی ها را تهیه نمایند. قابل ذکر است که استان کرمان آغاز کننده تهیه کره پسته در ایران بود و هم اکنون نیز سردمدار عرضه بهترین انواع کره پسته در کل کشور و حتی در تمام دنیا می باشد.

کره پسته بسته بندی

فروش اینترنتی کره پسته در حجم عمده

با پیدایش اینترنت در زندگی مردم بسیاری از کارها راحت تر شد و بسیاری از تولید کننده ها و فروشنده ها تصمیم گرفتند که فروش محصولات خود را به این فضا بسپارند. در واقع این روزها خرید و فروش های اینترنتی مورد عجیبی نیست و شما در هر کجای دنیا که باشید می توانید از سایت های اینترنتی داخل ایران و یا حتی خارج ایران محصولات خود را خریداری کنید.

فروش اینترنتی کره پسته نیز با هدف اینکه مصرف کنندگان این محصول اگر در حجم عمده آن را نیاز دارند بتوانند آن را خریداری کنند و یا حتی کسانی که شناختی از این محصول و فواید آن ندارند با آن آشنا شوند.

در حال حاضر فروش کره پسته بسته بندی و کره پسته فله در حجم انبوه با بسته بندی محکم و مشتری پسند در تولیدی کره پسته ایرانی به صورت آنلاین انجام می شود.

کره پسته بسته بندی

پخش کره پسته بسته بندی در تهران و کرج

استان تهران بعد از استان کرمان اولین کلان شهری بود که کره پسته به آن وارد شد. این روز ها کره پسته برای تهرانی ها و کرجی ها محصولی آشناتر نسبت به دیگر استان ها می باشد. پارامتر هایی همچون کیفیت درجه یک، بسته بندی شیک، ماندگاری بالا، عطر بینظیر پسته، رنگ سبز جذب کننده و البته قیمت بسیار مناسب سبب شده تا کره پسته هایی با برند های بنه سبز و سلوی در ایران مشهور شوند.

در حال حاضر پخش کره پسته در استان تهران در حال انجام است و این محصول به صورت بسته بندی با برند بنه سبز در فروشگاه های سطح تهران و به صورت فله در آبمیوه فروشی ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان توزیع و استفاده می شود.

اگر نیازمند پخش کره پسته در شهر و دیار خود هستید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با این مرکز در ارتباط باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید