بازار کره پسته
خانه / کره پسته رفسنجان / پخش انواع کره پسته در رفسنجان با قیمت ارزان

پخش انواع کره پسته در رفسنجان با قیمت ارزان

پخش انواع کره پسته در رفسنجان در بهترین برند های تولیدی کره پسته، با کیفیت بالا و با ارزان ترین قیمت از سمت مجموعه تولیدی کره پسته ایرانی صورت می گیرد.

کره پسته در رفسنجان

انواع کره پسته تولیدی با انواع پسته

سه فرآورده مهم و خوشمزه را می توان از مغز پسته به دست آورد که تقریبا هنوز برای خیلی از مردم چندان آشنا نیستند:

  • کره پسته
  • کرم پسته
  • خمیر پسته

بیشترین چیزی که مردم در بازار شنیده اند این است که کره پسته را از پسته تولید می کنند و قطعا آن را یک خوراکی خاص و خوشمزه می دانند که برای وعده صبحانه به همراه عسل و مربا طعم فوق العاده دل انگیزی دارد. در آسیاب کردن انواع مغز پسته نباید از هیچ گونه حرارت شیمیایی استفاده شود. حرارت دادن و پختن سبب می شود که بسیاری از خواص پسته دستخوش تغییرات شوند.

در خمیر پسته از هیچ گونه ماده شیرین کننده طبیعی و یا غیر طبیعی استفاده نمی شود و این محصول کاملا خالص و بدون شیرین کننده است و به هنگام خوردن تنها طعم مغز لذیذ پسته را می دهد. اما در تولید کره پسته و کرم پسته قطعا درصدی شکر استفاده می شود تا شیرینی به آن بدهد.

از انواع پسته تولید شده در ایران می توان کره پسته را تولید کرد، اما قطعا هر چه کیفیت یک مغز پسته بالاتر باشد کره پسته کیفیت بالاتری و طعم خاص و لذیذتری دارد. مسلما برای تولید کره پسته باید به سراغ پسته های دارای طعم تازگی و سالم رفت و حتی اگر پسته دهان بسته باشد خیلی بهتر است چرا که میزان آلودگی آن کمتر است.

کره پسته در رفسنجان

پخش انواع کره پسته در رفسنجان

مجموعه برند های تولید شده در این مجموعه، برند های شناخته شده بنه سبز، سلوی و نوحا هستند. تمامی این برند ها مشتریان خاص خود را دارند و قطعا در کیفیت تفاوت دارند. می توان کره پسته را در انواع کیفیت متناسب با تقاضای مشتری تولید کرد، البته این کار مستلزم بودن یک حجم قابل قبولی است.

پخش انواع کره پسته هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله صورت می گیرد. انواع کره پسته و خمیر پسته بسته بندی در ظرف های شیشه ای کوچک بسیار زیبا و مشتری پسند با حجم ۱۸۵ گرم پخش می شوند. البته کره پسته فله در ظروف فله ۴ کیلویی نیز عرضه می شود که برای مصارف آبمیوه و بستنی و قنادی استفاده می شود.

رفسنجان یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده کره پسته در ایران است که می توان کار پخش کره پسته را نیز در آن انجام داد. از همین خصوصیات بارز پسته رفسنجان می توان جهت تولید بهترین کره پسته بهره گرفت.

کره پسته در رفسنجان

چرا قیمت تولید کره پسته در استان کرمان پایین تر است؟

محور فعالیت کشاورزی استان کرمان علی الخصوص در شهرهای رفسنجان، سیرجان، زرند، انار بر پایه تولید و کشت انواع بهترین پسته می باشد. خاک مناسب، زمین ها آزاد و وسیع، و عدم نیاز به آب فراوان شرایط لازم را برای مردمان این دیار کریمان مساعد کرده است تا به کشت زمین های پسته بپردازند.

انواع پسته کله قوچی، اکبری، احمد آقایی و فندقی در پسته های خندان و دهان بسته از این استان قابل تامین است. تقریبا پسته این استان می تواند سطح ایران را پوشش دهد و حتی صادرات این محصول هر ساله به کشور های مختلف صورت می گیرد.

مسلما با توجه به موارد گفته شده قیمت تمام شده پسته در استان کرمان نسبت به شهرهای دیگر بسیار پایین تر است و همین سبب شده تا بتوان کره پسته اعلایی را در این استان با قیمت تمام شده کمتری تولید کرد و به بازار داخلی و صادراتی پخش نمود.

کره پسته در رفسنجان

صادرات بهترین کره پسته از رفسنجان

سالیان زیادی است که صادرات پسته از شهرستان رفسنجان به کشور های مختلفی توسط تجار مختلفی صورت می گیرد. در حال حاضر کره پسته که یکی از مشتقات برتر تولید شده از پسته می باشد می تواند از استان کرمان و حتی شهرستان رفسنجان در چرخه صادراتی وارد شود.

انواع کره پسته و خمیر پسته می تواند با طعمی کاملا رقابتی با برند های خارجی و کیفیتی بسیار بالاتر و حتی قیمتی ارزان تر از دیگر کشور ها تولید و سپس صادرات شود. اگر شما به جستجوی بهترین کره پسته صادراتی هستید می توانید با این مجموعه جهت دریافت راهنمایی های لازم در ارتباط باشید و این محصول را با شرایط کاملا بهینه و به عنوان محصولی خاص و لوکس صادرات کنید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته صادراتی

تجارت و عرضه کره پسته تولیدی پسته رفسنجان

کره پسته رفسنجان محصولی مرغوب و لوکس کاملا ایرانی می باشد که در تولیدی ها …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید