بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / واگذاری نمایندگی فروش کره پسته بنه سبز در تهران

واگذاری نمایندگی فروش کره پسته بنه سبز در تهران

جهت پخش کره پسته بنه سبز و فروش عمده آن در تهران، هم به صورت فله و هم بسته بندی شده، می توانید از کارخانه تولید کننده نمایندگی فروش انحصاری را دریافت کنید.

کره پسته بنه سبز

خواص کره پسته خوراکی صبحانه ای بنه سبز

کره پسته بنه سبز یکی از تولیدات صبحانه ای داخل کشور است که فاکتورهای کیفیت عالی، محصول سالم، طعم خوشمزه، رنگ دلپذیر، بسته بندی شیک و قیمت مناسب به همراه تمامی مجوز ها و استاندارد ها را دارد.

این کره در بازار ایران هم به صورت فله و هم بسته بندی شده عرضه می شود. اما آیا می دانید در تولید کره پسته هیچ گونه فرایند شیمیایی و حرارت و پخته شدنی دخالت ندارد و به همین سبب است که کره پسته تمامی خواص موجود در مغز پسته را بدون تغییر یافتن در خود دارد. در زیر می توانیم به صورت تیتر وار از خواص این صبحانه مقوی و سالم چند مورد را نام برد تا با خیالی آسوده تر آن را برای کودکان نیز استفاده کرد.

  • کره پسته یکی از محصولاتی است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید.
  • این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند از مریض شدن سلول های بدن و حتی بیماری هایی مانند سرطان جلوگیری کند.
  • کره پسته می تواند به بهبود بیماری های چشمی مانند نابینایی، تاری و ضعیف بودن کمک نماید.
  • سلامت قلب از دیگر مواردی است که می توان با کمک کره پسته به آن توجه ویژه را داشت.
  • کره پسته بدون شکر از سالم ترین محصولات برای افراد دیابتی است.

کره پسته بنه سبز

کره پسته بنه سبز در بازار در چه بسته بندی هایی عرضه می شود؟

همانطور که می دانید محصولات غذایی علاوه بر اینکه ترکیبات تولیدی شان و سلامت آن ها مهم است، برای فروش در بازار باید به فاکتور های دیگری نیز توجه کرد. شکل بسته بندی، جنس بسته بندی و سایز و نوع آن از موارد مهم در عرضه یک محصول غذایی در بازار است.

بسته بندی یک محصول باید به گونه ای باشد تا در درجه اول کیفیت یک محصول را تحت تاثیر قرار ندهد و هیچ گونه ماده مضره ای نیز به بافت محصول وارد نکند. در واقع اگر محصولی بدون ماده نگهدارنده باشد می توان آن را با بسته بندی مناسب تا ماه های زیادی نگهداری کرد.

کره پسته بنه سبز که جزو خوراکی های سالم بدون ماده نگهدارنده دسته بندی می شود برای حضورش در بازار از بسته بندی کمک گرفته است که تمامی فاکتور های مد نظر یک مشتری را داشته باشد.

مهمترین فاکتور این است که این بسته بندی شیشه ای است و همانطور که می دانید شیشه هیچ تاثیر بدی روی محصول نمی گذارد و کاملا بر عکس ظروف پلاستیکی است، چرا که ظروف پلاستیکی اگر به مدت طولانی چندین ماهه باشند ممکن است تاثیرات نامناسبی برای طعم و کیفیت و سلامت محصول داشته باشند.

در عین حال سایز این بسته بندی که ۱۸۵ گرم خالص کره پسته می باشد یک سایز مناسب برای خریدار است تا برای بار اولی که خرید می کند طعم این محصول را تست کند. شیشه ۱۸۵ گرمی برای محافظت بیشتر و در عین حال زیبایی بیشتر داخل یک کارتن مقوایی با طرحی جذاب قرار می گیرد.

بسته بندی جذاب می تواند توجه یک خریدار را بیشتر به خود جلب کند. البته ممکن است این آیتم در ایران برای ایرانی ها چندان مورد مهمی نباشد اما تجربیات صادر کنندگان نشان داده است که قطعا طراحی و وجود یک بسته بندی شیک در بازار های صادراتی امری مهم و مشتری پسند است.

کره پسته بنه سبز

به چه صورت می توان کره پسته بنه سبز را در شهر تهران به فروش رساند؟

فروش هر محصولی در یک شهر می تواند به دو صورت باشد:

  • یا اینکه فروش در اختیار یک شخص به عنوان نمایندگی انحصاری قرار گیرد.
  • و یا اینکه عاملان فروش متعددی از شرکت های پخش، سوپر مارکتی ها و حتی کسانی که به صورت مجازی کار می کنند باشند.

حال باید بدانید که بازار هدف شما برای فروش، چه کسانی هستند در چه مناطقی قرار دارند و بیشتر در کجاها باید مانور فروش را داد. باید گفت که کره پسته بنه سبز به دو صورت در بازار عرضه می شود:

  • به صورت بسته بندی
  • به صورت فله

کره پسته بسته بندی همانطور که در بالا کاملا توضیح داده شد در بسته بندی های ۱۸۵ گرمی خالص برای مصارف صبحانه ای و عصرانه استفاده می شود. بازار فروش این محصول را می توان به صورت خلاصه شرح داد:

  1. سوپر مارکت ها
  2. فروشگاه های بزرگ مواد غذایی
  3. قنادی ها، شکلات فروشی ها و شیرینی فروشی ها
  4. پخش در باشگاه های زنانه و مردانه
  5. استفاده در پک های هدیه برای کارمندان یک شرکت در مواقع عید
  6. فروش در فروشگاه هایی که تنها کار فروش محصولات لوکس خارجی و ایرانی را انجام می دهند.

اما کره پسته فله که در ظروف پلاستیکی  چند کیلویی حدود ۴ عرضه می شود دارای کیفیتی کاملا متفاوت با شیشه های ۱۸۵ گرم است و اصولا از آن به عنوان صبحانه استفاده نمی شود، بلکه تنها در مواردی همانند بستنی، شیر پسته، پخت شیرینی و کیک استفاده می شود.

کره پسته بنه سبز

واگذاری نمایندگی فروش کره پسته بنه سبز در تهران

شهر تهران یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت در ایران است که تقریبا از شهرهای و استان های مختلف ایران در این شهر سکونت دارند. شهری با ظرفیت تولید، فروش و پخش محصولات به صورت متنوع و انبوه. می توان به خوبی با توجه به مناطق مختلفی که این شهر دارد فروش کره پسته را انجام داد.

عاملان فروش این محصول می توانند شرکت های پخش در منطقه های مختلف باشند و یا اینکه بازار یابان محصولات غذایی و یا حتی یک شرکت پخش بزرگ باشد که اینکار را به صورت انحصاری انجام دهد.

تولیدی کره پسته بنه سبز، محصولی باکیفیت و کاملا ایرانی، از کسانی که آمادگی و توانایی پخش این محصول را دارند جهت همکاری دائمی و پخش محصولات به صورت حجم بالا در دو نوع بسته بندی و فله، نمایندگی فروش را واگذار می نماید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید