بازار کره پسته
خانه / کره پسته مغزدار / نمایندگی فروش کره پسته ساده و مغزدار خوراکی

نمایندگی فروش کره پسته ساده و مغزدار خوراکی

آیا علاقه ای به مصرف کره پسته آن هم از نوع مغزدار در سفره های صبحانه خود دارید؟ آیا می دانید کره پسته ساده و مغزدار بر طبق سفارش مشتریان متناسب با کیفیت دلخواه آنان قابل تولید است؟ نمایندگی فروش اصلی کره پسته کدام مرکز است؟

نمایندگی فروش کره پسته

کره پسته ساده و مغزدار

کره پسته را به لحاظ طعم می توان در دسته های مختلف دسته بندی کرد ولی به لحاظ ظاهری و کیفی به دو نوع زیر تقسیم می شود.

  • کره پسته ساده
  • کره پسته مغزدار

به کره پسته ای ساده می گویند که بافتی کاملا یکدست و یکنواخت داشته باشد، در واقع در آن از مغزهای خرد شده استفاده نشده باشد. قابل ذکر است که کره پسته عموما در طعم ساده و طبیعی مغز پسته است اما می توان به آن انواع طعم دهنده همانند هل، زنجبیل و مواردی از این قبیل اضافه کرد.

کره پسته ساده

و اگر در کره پسته تکه های مغز پسته قرار داده شود به طوریکه همانند کره بادام زمینی کرانچی موقع خوردن حضور تکه های ریز مغز را حس کنید به آن کره پسته مغزدار گویند که می توان این نمونه را نیز در انواع طعم تولید کرد که البته تنوعی خاص در مصرف کره پسته نیز می باشد.

کره پسته مغزدار

نمایندگی فروش کره پسته خوراکی

شاید برای شما سوال باشد چرا لفظ خوراکی را برای این محصول استفاده می شود. در واقع چیزی به اسم کره پسته غیرخوراکی وجود ندارد و از آن جایی که هنوز افراد زیادی هستند که با کره پسته آشنا نیستند و نمی دانند حتی این محصول آیا خوراکی هست یا نه و در چه مواد غذایی می توان از آن استفاده کرد لفظ خوراکی را برای آن به کار می برند.

کره پسته خوراکی

سایت بازرگانی کره پسته ایرانی اصلی ترین مرکز تولید و فروش کره پسته ایرانی در سراسر کشور می باشد. کسانی که در حوزه پخش و فروش داخلی و حتی صادراتی این محصول توانایی همکاری دارند می توانند از مزایای اعطای نمایندگی انحصاری برای فروش داخلی و خارجی از سمت این بازرگانی بهره مند شوند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته مغزدار

معرفی بهترین برند کره پسته مغزدار جهت خرید

بهترین برندهای عرضه کننده کره پسته مرغوب در ایران کدامند؟ آیا می دانید کره پسته …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید