بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / نرخ قیمت کره پسته ایرانی از کارخانه

نرخ قیمت کره پسته ایرانی از کارخانه

آیا از نرخ روز و آنلاین کره پسته ای که در ایران تولید می شود اطلاعی دارید؟ آیا می دانید قیمت مناسب عرضه این محصول در کارخانه ها چقدر است؟ جهت دریافت لیست قیمت و خرید اینترنتی کره پسته چه باید کرد؟

قیمت کره پسته ایرانی

بهترین پسته های مصرفی در دنیا از لحاظ طعم و کیفیت در ایران در استان هایی همچون کرمان، یزد و خراسان تولید می شوند. در صورت کمی خلاقیت و برنامه ریزی در امر تولید می تواند محصولاتی بکر و منحصر به فرد از مغز پسته ایرانی تولید کرد. کره پسته دقیقا یکی از فراورده های خاص و جالب توجه پسته می باشد که نهایتا نتیجه کار و فعالیت تولید کنندگان ایرانی است.

قیمت کره پسته

قیمت کره پسته ایرانی در مقایسه با برخی برندهای خارجی مناسب می باشد. در واقع پسته ایرانی کیفیت بالاتری نسبت به پسته های خارجی دارد و طعم و عطر دل انگیزی در خود جای داده است. از طرفی این محصول با توجه به اینکه تماما مغز پسته می باشد و تنها درصد خیلی کمی شکر دارد پس انتظار می رود قیمتی مشابه با قیمت خود پسته داشته باشد.

قیمت کره پسته

نرخ کره پسته در کارخانه

هر چه یک کارخانه تولیدی کره پسته دسترسی آسان تر و نزدیک تری به مغز پسته داشته باشد طبیعتا می تواند کم شدن قیمت نهایی کره پسته نیز اثر بگذارد. به عنوان مثال وقتی یک کارخانه کره پسته در استان کرمان قرار دارد، امکان خرید حجم عمده ای از مغز پسته با نرخ کمتری دارد و به علاوه اینکه هزینه های جانبی کمتری را نیز متحمل می شود.

قیمت کره پسته

از طرفی خرید عمده این محصول از محل کارخانه می تواند موجب پایین آمدن قیمت خرید شود. بهتر است برای خرید کره پسته به نمایندگی های معتبر و کارخانه هایی که دارای مجوز تولید می باشند مراجعه نمود. در اینترنت به راحتی می توان برندهای باکیفیت از کره پسته را پیدا کرد، کیفیت و قیمت آن ها را بررسی نمود و با قیمت ارتباط اینترنتی سفارشی را ثبت کرد.

قیمت کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید