بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / معرفی مراکز فروش کره پسته بنه سبز در ایران

معرفی مراکز فروش کره پسته بنه سبز در ایران

آیا می دانید در برخی استان ها مراکز فروش کره پسته به صورت نمایندگی فعال هستند؟ آیا برای خرید کره پسته نیازمند معرفی فروشگاه های عرضه کننده کره پسته در ایران هستید؟

مراکز فروش کره پسته

خرید بی واسطه کره پسته بنه سبز چگونه ممکن است؟

تقریبا می توان گفت کسی نیست که تمایلی به خرید بدون واسطه یک محصول نداشته باشد. خرید بی واسطه چندین مزیت دارد که می تواند سبب کاهش قیمت نهایی محصول و کاهش هزینه های ارسال شود، و اینکه محصول سریع تر به دست مصرف کننده می رسد و البته کیفیت و ماندگاری بالاتری هم دارد.

کره پسته بنه سبز یک محصول کاملا ایرانی می باشد که تولیدی این محصول آن را به صورت فله در ظروف ۴ کیلویی و هم به صورت بسته بندی در شیشه های کوچک ۲۰۰ گرمی وارد بازار می کند. فلذا این سایت برای دسترسی مشتریان گرامی به این مجموعه تولیدی ایجاد شده است تا برای خرید کره پسته بنه سبز بتوانند بدون واسطه و از هر کجای ایران و دنیا اقدام نمایند.

مراکز فروش کره پسته

صادرات کره پسته بنه سبز به صورت فله و بسته بندی

قطعا محصولاتی که کیفیت بالایی داشته باشند برای چرخه صادراتی می توانند مناسب باشند. مثلا برخی محصولات همچون کره پسته در گروه محصولات خاص و لوکس قرار می گیرند که مشتریان صادراتی خاصی نیز دارند. یعنی هر کشوری شاید متقاضی این محصول و آن هم در کیفیت بالا نباشد اما از آن جایی که پسته کاربرد زیادی دارد این محصول نیز می تواند به جای پسته استفاده شود.

صادرات کره پسته بنه سبز با هر کیفیتی که صادر کننده درخواست دهد ممکن است. می توان این کره پسته را به صورت فله و در ظرف هایی که خریدار تمایل دارد آن را عرضه کرد و حتی به صورت شیشه های کوچک بسته بندی شده که داخل یک کارتن مشکی رنگ قرار دارند می توان وارد فروشگاه های کشور های مختلف کرد.

قبل از صادرات حجم عمده این محصول می توان بازاریابی آن را در کشور های خارجی انجام داد. می توان نمونه هایی به صورت فله و بسته بندی به مشتریان خارجی نشان داد. کشور هایی که به لحاظ بحث مالی توانایی بالایی دارند می توانند بهترین گزینه برای این محصول باشند. مثلا کشور های عربی از جمله امارات، قطر، عمان، کویت، عربستان همگی از مقاصد مهم صادراتی به شمار می آیند.

مراکز فروش کره پسته

محصولات تولید شده در تولیدی کره پسته بنه سبز

بسیاری از مشتریان پس از ارتباط گیری با مجموعه تولیدی کره پسته بنه سبز این سوال را مطرح می کنند که محصولات دیگر تولیدی این مجموعه چیست؟ باید گفت در مجموعه برند بنه سبز امکان تولید تمامی انواع کره های خشکباری وجود دارد. انواع کره خشکباری شامل کره پسته، کره بادام زمینی، کره گردو، کره بادام درختی، کره فندق می باشد. اما به صورت روتین کره پسته و کره بادام زمینی به عضو همیشگی تولید شده در این مجموعه هستند.

می توان انواع این کره ها را به صورت خمیر نیز تولید کرد. در واقع می توان آن ها را خالص و بدون شکر برای مصرف برخی خریداران که نیازمند خمیر هستند تولید نمود. البته قابل ذکر است که نمونه مغز های سالم و لپه شده به همراه بهترین پودر پسته در این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان به فروش می رسد.

مراکز فروش کره پسته

مراکز فروش کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز در برخی شهرها و استان های ایران به صورت فله و بسته بندی در حال پخش و فروش است. اصولا کره پسته بسته بندی در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها برای مصرف کنندگان شخصی عرضه می شود تا کسانی که برای صبحانه و عصرانه خود نیازمند شیشه های کوچک هستند بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند.

از کره پسته فله بنه سبز نیز در قنادی ها و آبمیوه فروشی ها برای تهیه انواع معجون و بستنی و شیر پسته و میلک شیک استفاده می شود به عموما حجم استفاده به صورت عمده هست. در برخی استان ها مانند استان های شمالی، مشهد و تهران این محصول نمایندگی انحصاری دارد.

اگر شما نیازمند این محصول هستید حال در هر حجم و مقداری می توانید ابتدا با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گیرید و سپس با راهنمایی گرفتن از آن ها خرید خود را یا از مراکز فروش کره پسته در دیگر شهرها و یا از خود کارخانه به صورت مستقیم انجام دهید.

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید