بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / معرفی مراکز فروش مستقیم کره پسته ایرانی از کارخانه

معرفی مراکز فروش مستقیم کره پسته ایرانی از کارخانه

آیا می خواهید بدانید کدام مراکز اینترنتی فروش مستقیم کره پسته را از کارخانه دارند؟ آیا اصلا این مراکز فروش اینترنتی که معرفی می شوند خود به طور مستقیم تولید کننده کره پسته ایرانی می باشند؟

مراکز فروش کره پسته

مراکز فروش کره پسته ایرانی

پسته یکی از محصولات ارزشمند تماما ایرانی است که طعم و کیفیتش در تمام دنیا حرف اول را می زند. در همین راستا از مغز پسته سبز در طی یک فرایند مشخص به دور از هر گونه فرایند شیمیایی مضر کره پسته را به دست می آورند.

کره پسته ایرانی به رنگ همان مغز پسته است و روغن موجود در آن همان روغن پسته می باشد. مراکز فروش اینترنتی این محصول یک سری مغازه های آنلاین هستند که در نود درصد آن ها کره پسته تنها به صورت خرده و تکی فروخته می شود.

فروش کره پسته ایرانی

اما مجموعه بازرگانی پیش رو تنها و بزرگترین سایت آنلاین است که کره پسته را در حجم عمده به شکل فله در بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای در حجم های گرمی کوچک عرضه می دارد.

معرفی مراکز فروش مستقیم کره پسته

از مطرح ترین برندهای کره پسته در ایران می توان به برند بنه سبز و سلوی اشاره کرد که کیفیتی فوق برند های دیگر دارند در عین حالی که قیمت مناسب تری نیز دارا می باشند. قطعا می توان این دو مرکز فروش را جهت خرید عمده کره پسته معرفی کرد که البته به صورت آنلاین از این سایت به طور مستقیم از کارخانه و با قیمت درب کارخانه برای مشتریان داخلی در سراسر کشور عرضه می شوند.

کارخانه کره پسته

کره پسته را برای ماندگاری بهتر جهت مصارف صبحانه ای که برای هر فرد در هر سنی بسیار مفید می باشد، در شیشه نگهداری می کنند. این محصول در حجم عمده در کارتن های ۱۲ تایی بسته بندی و روانه بازار می شود. مجموعه بازرگانی کره پسته ایرانی که کار فروش مستقیم محصولات کارخانه را انجام می دهد آماده هر گونه همکاری و اعطای نمایندگی انحصاری برای شهرهای داخلی و کشور های مختلف می باشد.

فروش کره پسته ایرانی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید