بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / معرفی تولید کنندگان کره پسته عمده در ایران

معرفی تولید کنندگان کره پسته عمده در ایران

سایت های بروز اینترنتی بهترین بستر ها برای معرفی تولید کنندگان بنام و برند کره پسته ایرانی هستند. خریداران عمده این محصول به راحتی می توانند برند های مختلف را با نقد و بررسی کیفیت و دیگر فاکتور ها در اینترنت بیابند.

تولید کنندگان کره پسته

کره پسته ایرانی

کره پسته ای که در ایران در حال تولید و توزیع است برگرفته از انواع پسته ایرانی می باشد و عملا هیچ ماده اولیه ای وارداتی در آن استفاده نشده و یا خود این محصول حتی وارداتی نمی باشد. می توان انواع کره پسته ایرانی را برای مصارفی چون صبحانه، دسر، اسنک، شیرینی و بستنی استفاده کرد.

به دلیل اینکه این کره خوراکی برخوردار از فسفر و آهن بوده می تواند موجب افزایش ضریب هوشی و حافظه به خصوص در کودکان شود و می توان گفت یکی از مفید ترین صبحانه های فانتزی برای کودکان است.

تولید کننده کره پسته

معرفی تولید کنندگان عمده کره پسته

اگر بخواهیم در ایران تک تک تولید کنندگان کره پسته را برشماریم قطعا با تعداد بیشماری مواجه می شویم که در شهرهای مختلف در کارگاه های کوچک و بزرگ و یا در کارخانه ها در حال تولید و عرضه این محصول هستند.

اما می توانیم برند های اصیل ایرانی را برشماریم که محصول کره پسته ایرانی را با متد خاص، از بهترین انواع مغز پسته و با روش های سالم در کارخانه های بزرگ در شهرک های صنعتی تولید می کنند.

به عنوان نمونه برند بنه سبز و سلوی که در حال حاضر پر قدرت ترین برندهای صنعت غذایی برای کره پسته و دیگر مشتقاتش شناخته می شوند از جمله تولید کنندگان محبوب و معروف در این زمینه هستند که قابلیت تولید و عرضه این محصول را در حجم عمده حتی برای بازار های صادراتی دارند.

کره پسته ایرانی

نحوه سفارش کره پسته از تولید کنندگان

مصرف کنندگان و تجار حوزه محصولات خوراکی که نیازمند به کره پسته در حجم های انبوه و با استاندارد ها و آنالیز های مشخص هستند می توانند به طور مستقیم از تولید کنندگان کره پسته آن را خریداری نمایند. بازرگانی کره پسته ایرانی که در حوزه تولید و عرضه کره پسته بنه سبز و سلوی فعالیت دارد می تواند در این راستا مشتریان گرامی را راهنمایی کند و بهترین محصول را متناسب با خواسته آنان عرضه دارد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید