بازار کره پسته
خانه / کره پسته مغزدار / معرفی بهترین برند کره پسته مغزدار جهت خرید

معرفی بهترین برند کره پسته مغزدار جهت خرید

بهترین برندهای عرضه کننده کره پسته مرغوب در ایران کدامند؟ آیا می دانید کره پسته ایرانی مرغوب تر از کره پسته خارجی است؟ کره پسته مغزدار چیست و جهت خرید آن به صورت اینترنتی به کدام مرکز باید مراجعه کرد؟

کره پسته مغزدار

بهترین برند کره پسته

وقتی بخواهیم واژه بهترین را بر روی یک برند قرار دهیم باید آن برند را از همه ی جوانب بررسی کرد و اگر مزایای آن برند بیشتر از معایب آن بود می توان گفت آن برند قابل قبول است. در حوزه کره پسته نیز این گونه است. در ایران از چند دهه پیش کره پسته با برند سلوی به بازار آمد و تا همین امروز برندهای مختلف دیگری به وجود آمده اند که مسلما هر کدام مزایا و معایبی دارند.

کره پسته مغزدار

در بهترین بودن یک برند می توان به چند فاکتور اشاره کرد که در زیر به بخشی از آن ها می پردازیم:

  • نوع بسته بندی: اگر یک بسته بندی شیشه ای باشد به مراتب بهتر از یک بسته بندی پلاستیکی است که خود دارای مضراتی برای محصول می باشد.
  • مشتری پسند بودن بسته بندی: هر چه یک بسته بندی جذابیت بیشتری داشته باشد و شکیل تر باشد، مشتری رغبت بیشتری برای خرید پیدا می کند.
  • کیفیت کره پسته: کره پسته یک محصول طبیعی است که باید به محتویات آن توجه ویژه شود.
  • ماندگاری کره پسته: هر چه کره پسته ماندگاری بالاتری داشته باشد، نشان از کیفیت بالای آن دارد و این امر برای حوزه صادراتی مهم می باشد.
  • نوع پسته مصرفی: نوع پسته مصرفی نهایتا نشان دهنده عطر و طعم پسته است، پس باید از پسته های سالم و تازه استفاده شود.
  • قیمت کره پسته: قطعا قیمت کره پسته فاکتوری مهم برای مشتری است که باید بدان توجه داشت.
  • آنالیز و استاندارد بهداشتی: جهت خرید و فروش کره پسته در داخل کشور و یا حتی صادرات آن قطعا مجوز های بهداشتی و تولیدی مهم و از اصلیات می باشند.

کره پسته مغزدار

با توجه به موارد ذکر شده می توان به برندهای سلوی، بنه سبز و نوحا اشاره کرد که در همگی آن ها فاکتور های بالا به نحوی رعایت شده اند. این سه برند که در این مرکز نیز عرضه می شوند در رده بهترین عرضه کننده های کره پسته ایرانی قرار دارند که می توان در صادرات نیز از آن ها بهره برد.

خرید کره پسته مغزدار

کره پسته مغزدار یک اصطلاح جدیدی است که شاید برای بعضی افراد سوال باشد که به چه محصولی گفته می شود. در واقع کره پسته ای که تولید می شود یک ماده غذایی خمیری شکل و نرمی است که بافتی کاملا یکنواخت دارد و می توان آن را با یک قاشق یا کارد بر روی نان مالید.

کره پسته مغزدار

حال اگر در این بافت خمیری شکل از تکه های خرد شده کوچک مغز پسته استفاده شود، به طوری که هم قابل رویت باشند و هم موقع خوردن در زیر دندان حس شوند به آن کره پسته مغزدار گویند. این محصول فوق العاده طعم خوشمزه ای دارد و کیفیتی صد برابر نسبت به نمونه های خارجی دارد.

جهت خرید این محصول چنانچه در شهر خود به آن دسترسی ندارید می توانید به سایت اینترنتی مراجعه کنید و پس از دریافت لیست قیمت میزان سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

معرفی بهترین برند کره پسته مغزدار جهت خرید

   

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید