بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / معرفی بهترین برند های کره پسته در ایران

معرفی بهترین برند های کره پسته در ایران

چقدر با محصول کره پسته در ایران آشنا هستید؟ آیا تولید کننده های این محصول را می شناسید؟ آیا می دانید بهترین برندهای فعال در حوزه فروش داخلی کدام ها هستند؟ آیا حتی امکان خرید حجم عمده این محصول وجود دارد؟

کره پسته در ایران

کره پسته در ایران

شاید حضور محصولی همانند کره پسته همچنان برای خیلی ها جالب و یا حتی ناشناخته باشد، اما واقعیت این است که عدم حضور آن و یا عدم آشنایی مردم با این محصول جالب تر و سوال بر انگیز تر است. ایرانی کشوری قدرتمند و ثروتمند در حوزه تولید پسته آن هم از نوع بهترین هایش است، پس قطعا باید انتظار تولید، حمایت و مصرف محصولی خوشمزه و دل انگیزی به نام کره پسته را داشت.

کره پسته در ایران

با جستجوهای انجام شده در سطح جهانی، کشور هایی هستند که تولید کننده پسته نمی باشند اما با برنامه ریزی مناسب واردات پسته را و در نهایت کار تولید کره پسته را انجام می دهند.

جالب است بدانید پسته ایرانی خوشمزه ترین پسته در تمام دنیا است و حتی کره پسته ایرانی کیفیتی بسیار بالاتر نسبت به کره های دیگر دارد.

کره پسته در ایران

بهترین برندهای کره پسته

اما بهتر است به تولید کننده های برتر کره پسته در ایران نیز اشاره کرد. در حال حاضر برندهای پر قدرتی در بازار فعالیت دارند و می توان برند بنه سبز، سلوی و نوحا را از بهترین ها برشمرد.

بد نیست بدانید برند سلوی اولین برندی بود که در ایران محصولی به نام کره پسته را تولید و سپس معرفی کرد. کم کم با عرضه کره پسته سلوی در بازار مردم متوجه شدند این محصول چیست و چه کاربرد و خواصی دارد.

کره پسته در ایران

برند های بنه سبز و نوحا نیز کیفیت بالایی دارند و در عین حال بسته بندی شیک و مشتری پسندی را دارا می باشند که می توانند حتی در رقابت با برندهای خارجی در بازار های صادراتی وارد شوند و به خوبی عمل کنند. اگر به دنبال خرید این برند های اعلا هستید و نیاز به حجم عمده از این محصول دارید می توانید از راه های زیر اقدام کنید.

کره پسته در ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید