بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / معرفی بزرگترین کارخانه تولید کره پسته در ایران

معرفی بزرگترین کارخانه تولید کره پسته در ایران

از دیرباز ایرانیان به کاشت پسته در ایران مشهور بوده اند. این در حالی است که کارخانه های تولید کره پسته در استان های مختلف ایران برپا شده است و می توان از بزرگترین و معتبرترین این موارد برای خرید بهترین کره پسته کمک گرفت.

کارخانه تولید کره پسته

معرفی کره پسته ایرانی

یکی از بهترین مواد خوراکی که می توان از ترکیب مغز پسته و ماده ای شیرین کننده درست کرد، کره پسته می باشد. کره پسته یکی از مشتقات لوکس و لاکچری پسته به حساب می آید که در برخی مناطق ایران آن را می شناسند و حتی برای مصارف کودکان به آن اهمیت ویژه ای می دهند.

کارخانه تولید کره پسته

کره پسته را از آن جایی ایرانی می گویند که پر واضح است از مغز پسته های ایرانی تولید شده و یک محصول تماما ایرانی و مهم است که می توان با توجه به کیفیت و طعم آن برای بازار های صادراتی آن را عرضه کرد. کره پسته می تواند برای صبحانه افراد از سنین دو سال تا افراد سالخورده و پیر استفاده شود.

تاثیر کره پسته ایرانی را بر درمان برخی بیماری ها و یا حتی در پیشگیری برخی مریضی ها نباید نادیده گرفت. در واقع خواص موجود در مغز پسته که در کره پسته نیز حفظ شده اند می توانند برای درمان کم بینایی، برای افراد قلبی، برای افراد سرطانی، دیابتی و رژیمی مناسب باشد.

کارخانه تولید کره پسته

کارخانه تولید کره پسته

اگر بخواهیم به بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کره پسته در تمام ایران اشاره ای داشته باشیم می توانیم چند برند را برشمریم. در واقع برند سلوی و بنه سبز اولین برندهایی بودند که کره پسته را تولید کردند و به مردم معرفی کردند. این کارخانه ها حصول راحت تری به مغز پسته دارند و فرایند کامل و مناسبی در تولید دارند که نهایتا خروجی کارخانه یک کره پسته فوق العاده باکیفیت می باشد.

کارخانه تولید کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید