بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن هستند که در این مقاله می خواهیم به معرفی بزرگترین و بهترین مرکز های تولیدی کره پسته بپردازیم.

تولیدی کره پسته

چگونگی تولید کره پسته ایرانی

متریال و مواد کره پسته همانطور که از نامش پیداست، انواع مغز پسته ایرانی با کیفیت بالا و تازه و سالم می باشد. قطعا پروسه تولید کره پسته همانند دیگر محصولات غذایی نیازمند انجام برخی تشکیلات و دستگاه ها هست تا در کارخانه های صنعتی تولید شود و در واقع کیفیت، طعم و ماندگاری بالایی داشته باشد.

کره پسته ایرانی می تواند در تمام دنیا به عنوان بهترین کره پسته معرفی گردد. مغز پسته تولید شده در استان هایی همچون کرمان، یزد، خراسان به دلیل طعم عالی، کیفیت درجه یک، رنگ سبز بینظیر، و چربی کافی در مغز پسته از گزینه هایی برای تولید کره پسته هستند.

کره پسته از خمیر شدن مغز پسته تهیه می شود. البته این مغز باید کاملا سالم، یکدست بدون خرابی و ماندگی و کپک زدگی باشد تا محصول نهایی درجه یک شود. به این خمیر یکنواخت اگر شکر جهت شیرین شدن اضافه شود کره پسته تولید می شود.

تولیدی کره پسته

فروش کره پسته ایرانی در بازار

بازار برخی شهرها و کلان شهرهایی مثل تهران بازار مناسبی برای فروش کره پسته می باشند. کره پسته هم به جهت خواص مفیدی که در خود دارد و هم به دلیل طعم لذیذ و دلپذیرش، مردم زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

با توجه به اینکه مصرف کننده های این محصول در ایران ممکن است نیاز های متنوعی داشته باشند ینابراین کره پسته هم به صورت فله و هم بسته بندی شده در بازار برای رفع نیاز گروه های مختلف عرضه می شود. ضمن اینکه کیفیت های متنوعی با توجه به درخواست مشتری قابل تولید می باشد.

به عنوان مثال کره پسته بسته بندی کوچک مناسب برای فروش در مغازه ها و فروشگاه ها است تا مردم به راحتی بتوانند برای صبحانه و عصرانه آن را با سایز کوچک خریداری کنند. یا مثلا کره پسته در بسته بندی های فله و کیلویی مناسب برای مغازه های آبمیوه فروشی، قنادی ها و برخی لبنیاتی ها می باشد تا بتوانند با توجه به میزان استفاده بالایی که دارند از آن به صورت فله استفاده کنند.

تولیدی کره پسته

مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

سابقه تولید کره پسته در ایران به حدود سه دهه پیش بر می گردد. ایران کشوری که مهد اصلی تولید کره پسته در تمام دنیا بود با معرفی محصولی به نام کره پسته در ایران و در تمام دنیا نشان داد که می توان از مغز پسته استفاده بهتر، جذاب تر و متنوع تری هم داشت.

اولین مرکز تولیدی کره پسته در استان کرمان دایر شد و با برند سلوی محصولات خود را وارد بازار کرد. کره پسته سلوی در ابتدا به صورت فله و سپس به صورت شیشه های بسته بندی ۱۵۰ گرمی نیز محصول خود را روانه بازار کرد.

از آن دهه تا به اکنون کسانی که کره پسته سلوی را خورده بودند هنوز هم به دنبال خرید آن محصول به جهت کیفیت عالی هستند. برند باکیفیت دیگر کره پسته بنه سبز می باشد که کیفیتی بالاتر از کره پسته سلوی دارد و محصولات خود را در بسته بندی های شیک و مشتری پسند ارائه می دهد که برای بازار صادراتی نیز بسیار مناسب هستند.

یکی دیگر از برند های مناسب تولید شده در مراکز تولیدی ایرانی کره پسته نوحا است که آن هم در بسته بندی های مناسب ۱۷۰ گرمی در بازار به فروش می رسد. البته در این چند دهه کارگاه های تولیدی کوچک دیگری نیز بر پا شده اند که برخی از آن ها فعال و برخی دیگر غیر فعال هستند اما مسلما کیفیت کره پسته بالایی همانند برند های ذکر شده ندارند.

تولیدی کره پسته

صادرات بهترین برند های کره پسته ایرانی به کشور های عربی

اگر شما به عنوان یک صادر کننده و تاجر قصد صادرات کره پسته ایرانی را داشته باشید و از مرکز بازار تولیدی کره پسته بپرسید که کدام کره پسته مناسب برای صادرات می باشد قطعا خواهیم گفت کره پسته ای که در آن فقط از مغز پسته و شکر استفاده شده باشد، اسانس و رنگ خوراکی و ماده نگهدارنده نداشته باشد، بسته بندی شید باشد، طعم و کیفیت و ماندگاری بالایی را نیز به همراه قیمت مناسب داشته باشد.

چنین ویژگی هایی را می توان در کره پسته بنه سبز و سلوی به خوبی پیدا کرد و البته این مراکز قابلیت حجم تولید بالایی و پوشش دادن بازار صادراتی را نیز دارند. کشور های عربی مثل قطر، عمان، امارات، کویت از بهترین مقاصد صادراتی برای کره پسته هستند که البته در این مسیر باید تبلیغات مناسب جهت شناخته شدن بیشتر این محصول صورت گیرد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در رفسنجان

فروشگاه کره پسته ایرانی ارزان قیمت

جهت سفارش عمده کره پسته ایرانی با برندهای ایرانی می توان از فروشگاه های اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید