بازار کره پسته
خانه / کره پسته سبز / مرکز تولید و فروش بی واسطه انواع کره پسته سبز

مرکز تولید و فروش بی واسطه انواع کره پسته سبز

آیا می دانید فروش بی واسطه انواع کره پسته سبز از این مرکز تولید و بازرگانی ایرانی آغاز گشته است؟ آیا می دانید حذف واسطه ها سبب قیمت پایین تر و دسترسی آسانتر به بهترین کره پسته می شود؟

مرکز فروش کره پسته

مرکز تولید انواع کره پسته

در ابتدا بهتر است بدانید که کره پسته نوعی کره خشکباری می باشد و کاملا با دیگر کره های حیوانی و گیاهی تفاوت دارد. اصطلاح کره بخاطر وجود روغن و چربی خود پسته در آن می باشد و بخاطر بافت نرمی که دارد. این محصول به همراه یک شیرین کننده تهیه می شود که عموما شکر است. انواع کره پسته را می توان در کیفیت های مختلف که قطعا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت تولید کرد.

مرکز فروش کره پسته

اگر شما خواهان کره پسته مد نظر خود برای بازار داخلی و یا حتی خارجی هستید می توانید جهت سفارش نوع کیفیت مد نظرتان به طور مستقیم با بازرگانی در ارتباط باشید. نوع کیفی صبحانه ای این محصول بالاتر از انواع فله می باشد، چرا که انواع فله را بیشتر در صنایع غذایی دیگر مورد مصرف قرار می دهند تا خوردن به صورت مستقیم.

فروش انواع کره پسته

فروش بی واسطه کره پسته

کره پسته ایرانی محصولی ممتاز است چرا که ماده تشکیل دهنده آن پر خاصیت و پر طرفدار می باشد. شرکت های تولید کننده در استان های پسته پرور گامی ایده آل در جهت تولید و فروش بی واسطه کره پسته برداشته اند. محبوبیت کره پسته در بین مردم تهران بالا بوده چرا که بیشتر با آن آشنایی دارند، در عین حال در برخی کشور های خارجی نیز این محصول شناخته شده و مصرف می شود.

فروش کره پسته سبز

جهت خرید آسان این محصول برای فروشگاه های اینترنتی که کار فروش تکی محصولات را انجام می دهند، برای فروشگاه های پخش و مغازه های در کلان شهر ها و شهرهای کوچک و همچنین برای صنایع غذایی که به صورت فله از این محصول یا بسته بندی در حجم های بالا لازم دارند، قطعا بهترین مسیر اینترنت و خرید بدون واسطه از آن مرکز تولیدی می باشد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

قیمت خرید عمده کره پسته سبز از سایت کارخانه

سایت کارخانه بازرگانی کره پسته امکان خرید عمده کره پسته را به صورت کاملا آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید