بازار کره پسته
خانه / کره پسته / محصولات کارخانه کره پسته برای صادرات

محصولات کارخانه کره پسته برای صادرات

انواع خوراکی های خوشمزه ی عمل آمده در کارخانه کره پسته با توجه به کیفیت بالا و طعم لذیذی که دارند می توان برای فروش داخلی و صادرات در حجم عمده به کار گرفته شوند.

کارخانه کره پسته

انواع محصولات تولیدی کارخانه کره پسته

پسته یکی از بیشترین محصولات تولیدی استان های جنوب شرقی کشور می باشد. از همان زمان تولید پسته در ایران، مردم به این نتیجه رسیدند که از این مغز کوچک خوراکی خوشمزه محصولات دیگری نیز می توانند تولید کنند. از مغز پسته برای تزیین به صورت سالم استفاده می شود. می توان آن را پودر کرد و به عنوان پودر پسته برای تزیین کیک و شیرینی استفاده کرد.

در کنار پودر پسته، خلال پسته و نیز قاووت پسته دو فراورده برتر دیگر بودند که تولید شدند. در دهه های اخیر تولید کنندگانی ماهر، کار بلد و متخصص اقدام به تولید کره پسته و روغن پسته نمودند. البته اگر بخواهیم محصولات کارخانه کره پسته را شفاف تر توضیح دهیم شامل کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته می شوند. این سه محصول در نوع تولید و در حالت کلی چندان فرقی با یکدیگر ندارند و تنها فرق آن ها در میزان درصد شکری است که استفاده شده است.

شما می توانید در حجم عمده کره پسته، کرم پسته، خمیر پسته و پودر پسته را از کارخانه کره پسته که در زمینه تولید این محصولات با داشتن تمامی مجوزا ها و استاندارد ها و برند مشخص فعالیت می کند سفارش دهید.

کارخانه کره پسته

قیمت انواع کره پسته در کارخانه کره پسته

به نظر شما در قیمت انواع کره پسته در کارخانه کره پسته چه آیتم هایی می توانند تاثیر گذار باشند؟ در این بخش می خواهیم به مواردی اشاره کنیم که بدانید قیمت کره پسته متاثر از چه مواردی است. در ابتدا بدانیم کره پسته چیست و ترکیبات آن اصولا چه چیزهایی هستند. کره پسته محصولی خمیر مانند با بافتی فوق العاده نرم و یکنواخت است که مشخص است از نرم کردن مغز پسته درست شده است. اگر شما برند معتبری از کره پسته را خریداری کنید باید تنها از مغز پسته و شکر در آن استفاده شده باشد.

پس نوع مغز استفاده شده و میزان درصد مغز در قیمت انواع کره پسته مهمترین نقش را ایفا می کنند. عامل مهم دیگر در قیمت گذاری، نوع بسته بندی استفاده شده و سایز آن است. کاملا مشخص است یک بسته بندی ساده با ظرف پت و پلاستیکی، قیمتی بسیار ارزان تر از یک بسته بندی شیشه ای با لیبل و کارتن کاغذی با طرح هایی خاص که روی خودش دارد فرق دارد.

از آن جایی که در ایران نوسانات قیمت بشدت زیاد است برای دریافت قیمت روز کره پسته بهتر است به طور مستقیم با کارشناسان فروش کارخانه کره پسته ارتباط گیرید تا قیمت روز را دریافت کنید.

کارخانه کره پسته

انواع کره پسته بسته بندی داخلی و صادراتی

به نظر شما آیا کیفیت کره پسته داخلی و صادراتی باید یکی باشد؟ آیا نیاز است برای انواع کره پسته صادراتی به سراغ انواع بسته بندی شیک تر و مشتری پسند تر برویم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که بستگی دارد که شما بخواهید به کدام کشور کره پسته را صادرات کنید. مثلا شاید در داخل کشور بتوان از ظروف پت برای کره پسته فله ای استفاده کرد و شاید از همین ظرف پت بتوان برای کشور هایی که توانایی مالی بالایی ندارند مانند افغانستان استفاده کرد اما قطعا برای کشور های اروپایی که قوانین سخت گیرانه دارند این نوع بسته بندی مناسب نیست.

محصولات کره پسته ای که در این مرکز تولیدی عرضه می شود متناسب با تقاضای مشتری است. بسته بندی کوچک برای موارد صبحانه ای به صورت شیشه های چند گرمی با بسته بندی محکم و فوق العاده شیک است که حتی برای کشور های اروپایی، امریکایی و اسیایی مناسب است. برای نوع فله نیز با توجه به مقصد صادراتی، با انتخاب مشتری و مشورت با صادرکنندگان این کار صورت می پذیرد.

کارخانه کره پسته

فروش کره پسته درجه یک برای صادرات

تولید کره پسته درجه یک را می توان با توجه به حجم تولید بالای پسته در ایران به صورت گسترده در کارخانه های صنعتی انجام داد. کره پسته درجه یک را می توان از بهترین انواع مغز سبز اعلای استان کرمان و دیگر استان ها تولید کرد. می توان طبق درخواست مشتری این محصول را شیرین کرد و یا اینکه بدون شکر و خالص عرضه داشت.

فروش کره پسته برای مقاصد صادراتی در این سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از کارخانه کره پسته با برند معتبر صورت می گیرد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید