بازار کره پسته
خانه / کره پسته ارگانیک / لیست قیمت کره پسته بدون کلسترول ارگانیک

لیست قیمت کره پسته بدون کلسترول ارگانیک

آیا می دانید کره پسته تنها کره ای است که بدون کلسترول بوده و می توان حتی این محصول را به صورت ارگانیک تولید کرد؟ آیا تقاضای دریافت بهترین کره پسته با لیست قیمت مناسب را دارید؟

لیست قیمت کره پسته

کره پسته بدون کلسترول

کره پسته محصولی اعجاب انگیز است چرا که خواص زیادی را در دل پسته های خود جای داده است. این محصول از انواع ویتامین ها و آهن سرشار می باشد تا بحث چربی موجود در آن که کاملا طبیعی می باشد. در واقع یک کره پسته طبیعی و خالص باید تنها از ترکیب مغز پسته به علاوه یک ماده شیرین همانند شکر یا عسل تولید گردد.

کره پسته ارگانیک

در تولید این محصول تحت هیچ شرایطی نباید روغن به آن اضافه گردد و روغن موجود در آن که همان روغن پسته می باشد طبیعی و خالص بوده که نباید از کره حین کره گیری از مغز پسته جدا شود، قابل ذکر است که رنگ این روغن سبز می باشد و حتی در روی کره شناور است. حال با توجه به این چربی و روغن موجود در کره کاملا سالم و طبیعی می باشند می توان گفت خوردن آن کاملا بدون ضرر است.

قیمت کره پسته

در واقع با توجه به بیماری های امروزه و مشکلاتی از قبیل بیماری های قلبی که در بین افراد مختلفی دیده می شود، و در عین حال که این افراد نباید غذای دارای کلسترول بخورند، می توانند از کره پسته که بدون کلسترول می باشد و بسیار برای سلامت فلب و عروق مفید است بهره گیرند.

لیست قیمت کره پسته ارگانیک

اصلی ترین ماده مورد استفاده در کره پسته، مغز پسته سالم می باشد. در صورتی که تولید مغز پسته به صورت ارگانیک باشد و این محصول به صورت طبیعی به دور از هر گونه ماده شیمیایی تولید شود، می توان محصول کره پسته ارگانیک را تولید کرد که البته وجود این محصول کمیاب تر است چرا که تولید مغز ارگانیک در ایران بالا نمی باشد.

لیست قیمت کره پسته

مشتریان این محصول ایرانی می توانند جهت دریافت لیست قیمت بروز شده از طریق این سایت ارتباط برقرار کنند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

خرید عمده کره پسته ارگانیک درجه یک

با خرید عمده کره پسته و پخش این محصول غذایی ارگانیک و درجه یک در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید