بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / لیست قیمت کره پسته ایرانی بدون کلسترول

لیست قیمت کره پسته ایرانی بدون کلسترول

آیا می دانید کره پسته ایرانی یک محصول کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه کلسترولی می باشد؟ آیا می دانید در کشور های خارجی این محصول شناخته شده و می توان متناسب با بازار هدف و مطلع شدن از لیست قیمت این محصول به همراه تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده، کار صادرات آن را آغاز نمود؟

این روز ها کره پسته را مسلما می توانید در هر سطح کیفی و با هر مزه ای ببینید. اما آیا می دانید کدام کره واقعا اصل بوده و دارای کیفیت بالایی حتی برای مصارف صادراتی می باشد؟

کره پسته فله صادراتی

کره پسته با نام و نشان پسته ایرانی تولید می شود. پسته ایرانی بدون کلسترول بوده و در صورتی که کره پسته به دست آمده از آن نیز در سطح کیفی بالایی بدون مواد مضره تولید گردد بدون کلسترول است و برای تمامی افراد علی الخصوص بیماران قلبی به شدت مفید است.

کره پسته ای که در بازرگانی کره پسته ایرانی تولید می گردد از بهترین نمونه های مغز پسته سالم بدون هیچ گونه ماده مضره، یا اسانس و ماده نگهدارنده تولید می شود. این محصول طی سالیان متمادی در آزمایشگاه ها مورد آزمایش سطح کیفی، سلامتی و بهداشتی قرار گرفته است و در حال حاضر بهترین نمونه برای مصارف داخلی و صادراتی می باشد.

فروشنده خمیر پسته صادراتی

قیمت کره پسته ایرانی

طبیعتا در قیمت گذاری این محصول می توان آیتم های مختلفی را برشمرد. از جمله مهمترین آیتم قیمت مغز پسته می باشد. نظر به اینکه از چه نوع مغز و با چه سطح کیفی در تولید این محصول استفاده شود می توان قیمت گذاری را متناسب با کیفیت های مختلف این محصول برای مصارف متفاوت انجام داد. لذا جهت راهنمایی بیشتر و استعلام قیمت می توانید با مرکز فروش و تولیدی کره پسته ایرانی در ارتباط باشید.

کره پسته اعلا

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید