بازار کره پسته
خانه / کره پسته بسته بندی / قیمت کره پسته فله و بسته بندی برای پخش

قیمت کره پسته فله و بسته بندی برای پخش

آیا اطلاعی دارید که قیمت کره پسته فله و بسته بندی در چه حجم هایی به چه صورت است؟ آیا از قیمت پخش این محصول در برندهای معتبر ایرانی که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته اند مطلع هستید؟

قیمت کره پسته

ترکیبات کره پسته فله و کره پسته بسته بندی چیست؟

کره پسته یک محصول ایرانی الاصل می باشد که از آنجایی که حجم تولید پسته در ایران بسیار بالا است می توان به راحتی آن را در کیفیت های متنوع و بالا تولید کرد و دیگر نیازی به واردات این محصول لاکچری نمی باشد، بلکه باید روی صادرات آن نیز حتی به خوبی در کشور های مختلف بازاریابی و کار کرد.

در ایران و حتی برای صادرات معمولا کره پسته را به دو صورت فله و بسته بندی ارائه می دهند. محتویات اصلی کره پسته در صورتی که واقعا بخواهید یک کره پسته درجه یک و اصل را خریداری کنید باید فقط از مغز پسته و میزانی مناسب شیرین کننده باشد. برخی ترجیح می دهند از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل، شکر قهوه ای و یا از شکر سفید استفاده کنند که اینها می توانند در قیمت و طعم نهایی نیز اثر گذار باشند.

البته کیفیت کره پسته فله و کره پسته بسته بندی نیز با یکدیگر می توانند متفاوت باشند و این کاملا بستگی به این دارد که مشتری درخواست خرید چه نوع کره ای را بدهد و برای چه کاری و چه مقصدی بخواهد استفاده کند.

قیمت کره پسته

معرفی انواع برند کره پسته در ایران

آیا شما تا به حال کره پسته را برای سفره صبحانه خانواده خود خریده و تست کرده اید؟ به کدام برند بیشتر توجه می کنید و چرا؟ چه آیتم هایی برای معرفی یک برند خوب لازم هستند تا مشتریان بتوانند خرید خود را با اطمینان صد در صدی انجام دهند؟

تولید کره پسته در ایران به سالیانی گذشته و البته چند دهه قبل بر می گردد. تهیه یک کره خمیری مانند با بافتی نرم، خوشمزه و خوش رنگ از مغز پسته درجه یک سبب شد که بتوان از خام فروشی مغز پسته جلوگیری کرد، در عین حال یک محصول جذاب و پر خاصیت تولید نمود.

اولین برند تولید کننده کره پسته که نشان داد به واقع کره پسته چه محصولی است و چه استفاده هایی دارد و حتی بعد از این برند کشور های خارجی اقدام به تولید این محصول کردند برند سلوی است. سلوی قدیمی ترین برند در حوزه تولید انواع کره پسته با طعم های مختلف در ایران است.

البته برند های بنه سبز و نوحا دیگر برند های معتبر و نامدار ایرانی هستند که کیفیت هایی شبیه به یکدیگر ندارند و هر کدام مشتریان پر و پا قرص خودشان را از شهرهای مختلف دارند.

از آیتم های یک برند خوب می توان به کیفیت درجه یکی که از طعم، بو و رنگ آن مشخص هست، میزان ماندگاری محصول، قیمت مناسب محصول و نوع و استحکام ظرف بسته بندی محصول اشاره کرد که هر چه جذاب تر باشد مشتری پسند تر نیز خواهد بود.

قیمت کره پسته

کارخانه تولیدی کره پسته ایرانی

چرخ های صنعتی بسیاری از کارخانه های مواد غذایی در بسیاری از شهرها در حوزه محصولات غذایی مختلف می چرخد. اولویت اول کارخانه های تولیدی کره پسته ایرانی و هر کارخانه دیگر باید عرضه یک محصول غذایی سالم، با کیفیت و دارای قیمت مناسب باشد. تنوع در محصولات می تواند سبب پاسخگویی به نیاز درصد زیادی از مشتریان باشد و امکان خرید و فروش محصولات را بیشتر می کند.

یک کارخانه تولیدی کره پسته برای اینکه راه اندازی شود باید ابتدا بازار فروش خودش را مشخص نماید. متناسب با میزان بازار هدف خود دستگاه های صنعتی برای راه اندازی چرخه تولید فراهم نماید و محصولاتی با مزیت های مثبت بالایی عرضه کند تا هم در بازار داخلی جای خود را بگیرد و هم به بازار صادراتی راه پیدا کند.

قیمت کره پسته

قیمت کره پسته عمده برای پخش

می توان بعد از تولید کره پسته برای شناسایی بهتر و فروش و عرضه آن در شهرهای مختلف با مراکز پخش کار کرد. مسلما پخش این محصول را می توانید در هر برندی انجام دهید اما قطعا برندی که استقبال بیشتری از آن شود می تواند فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتری را عاید پخش کننده نماید.

در حال حاضر با توجه به اینکه قیمت کره پسته ممکن است ثابت نباشد و تغییر نماید بهتر است برای دریافت قیمت کره پسته جهت پخش آن در حجم عمده و در نوع فله ای و بسته بندی به سراغ سایت تولیدی کره پسته بروید و لیست کلی محصولات را به همراه اسم برند، نوع بسته بندی ها، نوع کیفیت و قیمت نهایی دریافت نمایید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید