بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / قیمت خرید عمده کره پسته صنعتی ایرانی

قیمت خرید عمده کره پسته صنعتی ایرانی

آیا می دانید ایران قابلیت تولید کره پسته صنعتی را در کنار تولید پسته به خوبی دارد؟ آیا می دانید می توان انواع کره پسته را با قیمت خرید مناسب در برخی برندها در حجم های عمده حتی برای صادرات خریداری کرد؟

کره پسته صنعتی

کره پسته صنعتی ایرانی

کره پسته صنعتی چیست؟ آیا این محصول تولید داخل کشور می باشد یا وارداتی است؟ آیا فرایند تولید خاصی دارد و به صورت پخت به دست می آید؟ در واقع کره پسته را از آن جایی که در حجم عمده و در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های صنعتی خاص می توان تولید کرد به کره پسته صنعتی می شناسند. این محصول کاملا تولید ایران بوده چرا که پسته آن ایرانی می باشد و در بازار ایران ما کره پسته وارداتی نداریم.

قیمت خرید کره پسته

کره پسته شیوه ی تولیدش باید به گونه ای باشد که سلامت و خواص آن به گونه ای محفوظ بماند و این امر قطعا با عدم پخت میسر می شود. در واقع کره پسته یک غذای مقوی می باشد که بدون فرایند پخت و حرارت به دست می آید که ترکیبات آن مغز پسته و شکر است.

برای اینکه یک کره پسته درجه یک تولید شود که هم طعمی عالی داشته باشد و هم ماندگاری بالا و حتی مناسب برای بازار های صادراتی باشد باید از مغز پسته ای استفاده شود که از آلودگی های محیطی و حشراتی به دور بوده باشد. با تعاریف گفته شده به نظر می رسد پسته دهان بسته به جهت عدم دسترسی مغز داخل پسته با محیط آلوده خارجی می تواند بهترین گزینه برای تهیه این خوراکی باشد.

کره پسته ایرانی

قیمت خرید کره پسته عمده

سایت بازرگانی کره پسته ایرانی در زمینه تولید و عرضه این محصول در حجم عمده به صورت اینترنتی فعالیت دارد. کره پسته عرضه شده در این مرکز از انواع بهترین پسته های ایرانی تولید می شود که در حجم عمده هم به صورت فله و هم بسته بندی کوچک عرضه می گردد. قیمت خرید این محصول به قیمت خود مغز پسته مصرفی گره خرده است و قطعا ممکن است مطابق با خود پسته همراه با نوساناتی باشد یا نباشد.

خرید کره پسته ایرانی

جهت دریافت لیست قیمت عمده این محصول می توانید با این مجموعه در هفت روز هفته در ارتباط باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید