بازار کره پسته
خانه / کره پسته سبز / قیمت خرید عمده کره پسته سبز از سایت کارخانه

قیمت خرید عمده کره پسته سبز از سایت کارخانه

سایت کارخانه بازرگانی کره پسته امکان خرید عمده کره پسته را به صورت کاملا آنلاین و آسان در تمامی نقاط مختلف ایران را ایجاد کرده است. کره پسته محصولی سبز رنگ و در دو نوع مختلف فله و بسته بندی در این مرکز با قیمت مناسب عرضه می شود.

خرید عمده کره پسته

خرید عمده کره پسته

آیا می دانید وب سایت اینترنتی تنها برای عرضه یک محصول به صورت خرده و تکی نمی شود؟ آیا می دانید برای خرید عمده کره پسته حتی می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید؟ کره پسته را چنانچه به صورت فله یا بسته بندی شده بخواهید می توانید به طور مستقیم از کارخانه سفارش دهید. در واقع از طریق خطوط ارتباطی موجود در پایین پست سفارش عمده خود را ثبت می کنید.

خرید عمده کره پسته

قیمت کره پسته عمده

قیمت کره پسته بستگی دارد که در چه نوع و کیفیتی بخواهید و البته در حجمی برای فروش داخلی یا صادراتی نیاز داشته باشید. در واقع برای صادرات قطعا اگر برای کشور هایی اروپایی و آسیایی که دارای قوانین سخت گیرانه ای هستند کره پسته را لازم داشته باشید باید از نوع بهترین باشد و استاندارد های مشهخص، که این خود نیازمند استفاده از پسته مرغوب می باشد و قیمتی بالاتر خواهد داشت.

خرید عمده کره پسته

چنانچه کره پسته را به صورت فله لازم داشته باشید، باید بدانید در چند نوع امکان عرضه به صورت فله وجود دارد که همگی در کیفیت، نوع استفاده، درصد محتویات استفاده شده و نهایتا قیمت با هم تفاوت دارند. خرید در حجم عمده نیز مساوی با تخفیف و کاهش قیمت نهایی می باشد.

سایت کارخانه کره پسته

بسیاری از افراد تمایل دارند تا محصول کره پسته را به صورت مستقیم از سایت کارخانه تولیدی دریافت کنند. ما این مژده را به مشتریان عزیز می دهیم که این امکان فراهم شده است و شما می توانید بهترین کره پسته را که به روز تولید می شود و تر و تازه می باشد از کارخانه سفارش دهید و حتی در مواردی می توانید طبق سلیقه خود امکان سفارش کره پسته، کرم پسته، خمیر پسته و دیگر کره های خشکباری را بدهید.

خرید عمده کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته ایرانی

مرکز تولید و فروش بی واسطه انواع کره پسته سبز

آیا می دانید فروش بی واسطه انواع کره پسته سبز از این مرکز تولید و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید