بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / فروش مستقیم کره پسته بنه سبز از کارخانه

فروش مستقیم کره پسته بنه سبز از کارخانه

کره پسته بنه سبز محصولی تولید شده در داخل ایران است که عرضه و فروش مستقیم آن از درب کارخانه برای حجم های عمده داخلی و صادراتی از طریق اینترنت امکان پذیر شده است.

کره پسته بنه سبز

کره پسته بنه سبز ایرانی از چه موادی تشکیل شده است؟

یکی از محصولات درخور توجه تولید شده در ایران، پسته می باشد. پسته یکی از خوراکی های خوشمزه و پر فایده مردمان ایران زمین است که در کشور های خارجی نیز میزان مصرف بالایی دارد.

قطعا می دانیم ایران ثروتمند ترین کشور در حوزه تولید بهترین و باکیفیت ترین انواع پسته در تمام دنیا می باشد، به همین منظور است که این محصول در تمام دنیا خواهان زیادی دارد.

اما خوردن پسته تنها به صورت عادی و معمولی آن نیست، بلکه از دهه های خیلی دور تولید کنندگان ایرانی پی بردند که می توان از پسته یک سری فرآورده های فوق العاده جالب و البته خوشمزه و لوکس برای جهانیان تولید کرد.

به همین دلیل کره پسته بنه سبز در ایران به وجود آمد. تولید کره پسته بنه سبز سالیان زیادی است که صورت می گیرد و مواد مغذی آن تنها بهترین مغز پسته و درصد کمی شکر می باشد.

می توان خمیر پسته نیز تولید کرد که در آن هیچ اثری از شکر نیست و تنها مغز خالص پسته ایرانی می باشد. کیفیت این کره بسیار بالا می باشد و فاکتور هایی همچون عطر، طعم، بافت، ماندگاری بالا و قیمت مناسب سبب خاص شدن این برند در ایران شده است.

کره پسته بنه سبز

خرید اینترنتی کره پسته بنه سبز در حجم عمده

همه ما می دانیم اینترنت یک فضای مجازی فوق العاده گسترده می باشد که قابلیت معرفی محصولات و در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم را به کاربران خود دارد. اگر شما به دنبال محصولی باشید که تولید کننده آن را نمی شناسید یا حتی نمی دانید چگونه می توان آن مجصول را از کدام شهر پیدا کرد می توان به راحتی با یک جستجوی اینترنتی این کار را انجام داد.

خرید اینترنتی کره پسته نیز یکی از آسان ترین روش های برای دستیابی هر چه سریع تر به این محصول می باشد. فروش کره پسته به روش های مختلفی انجام می شود که اینترنت تنها یکی از راه های آن می باشد.

خریداران کره پسته بنه سبز که قصد خرید کره پسته بنه سبز را در حجم عمده برای مصارف داخل و یا خارج کشور دارند نیز می توانند سفارش محصول خود را از طریق راه های ارتباطی پست شده در پایین این محتوا انجام دهند.

کره پسته بنه سبز

کارخانه تولیدی انواع کره پسته در ایران

بهتر است بدانید اولین مرکز تولیدی و معرفی محصولی به نام کره پسته در استان کرمان ایجاد شد. تولید کره پسته به روش سنتی و صنعتی از طریق برند سلوی در استان کرمان بود که صورت گرفت و در حال حاضر برند بنه سبز نیز محصولی باکیفیت تولید می کند.

شاید دیده باشید که در برخی فروشگاه های مواد غذایی خمیر پسته را به روش بسیار سنتی تنها با چرخ کردن به مشتری عرضه می کنند اما مسلما فرایند تولید این محصول به این راحتی نمی باشد و همین فرایند خاص در کارخانه سبب تفاوت و تمایز های این محصول از لحاظ بافت و کیفیت و طعم با دیگر انواع عرضه شده به روش های سنتی می باشد.

کره پسته بنه سبز

فروش مستقیم کره پسته بنه سبز از سایت اینترنتی

عمده فروشان و خرده فروشان و فروشنده های سوپر مارکت ها می توانند فروش کره پسته را در لیست کاری خود قرار دهند. کره پسته محصولی خاص و خوراکی پسندیده ای است که قطعا یک فروشنده مغازه باید به مشتری خود معرفی کند چرا که هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته می باشد.

از آن جایی که اینترنت در دنیای امروز سبب شده اکثر مردم کارهای خود را از طریق این فضا به سریع ترین شیوه ممکن و با کمترین هزینه انجام دهند، پس بهتر است که کره پسته را در سایت های اینترنتی برای مشتریان خرده و عمده ارائه داد تا فرایند خرید و فروش سریع تر صورت گیرد.

یکی از سایت های فعال در حوزه فروش کره پسته در حجم انبوه و خرده سایت karepeste.ir می باشد که وظیفه تولید و فروش مستقیم کره پسته را بر عهده دارد و امکان ارسال این محصول را به سراسر کشور فراهم کرده است.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید