بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / فروش اینترنتی کره پسته ایرانی اصل صادراتی

فروش اینترنتی کره پسته ایرانی اصل صادراتی

آیا می دانید کره پسته ایرانی یکی از بهترین فرآورده های لوکس و گران قیمت پسته جهت بازار های صادراتی می باشد؟ آیا می دانید در کشور های توسعه یافته اروپایی و آسیایی کره پسته شناخته شده است؟ فروش اینترنتی این محصول از بازرگانی کره پسته ایرانی آغاز گشته است.

کره پسته ایرانی

فروش اینترنتی کره پسته

قشر عظیمی از مردم دنیا این روز ها محصولات مورد نیاز خود را علی الخصوص محصولاتی که شاید نتوان به راحتی در شهر و کشور خود پیدا کرد از طریق سایت های عرضه کننده اینترنتی می جویند. کره پسته محصولی طبیعی و فوق العاده خوشمزه بوده که نه تنها ایرانی ها بلکه برخی از کشور های خارجی آن را می شناسند. بدین جهت شاید دسترسی به این محصول چندان آسان نباشد.

کره پسته ایرانی

سایت هایی از قبیل سایت www.karepeste.ir جهت دسترسی سریع مشتریان از هر جای کشور ایجاد شده است. این محصول عرضه شده کاملا ایرانی بوده و ماده اولیه و اصل آن پسته سالم و مرغوب ایرانی به همراه شکر می باشد.

فروش مجازی و اینترنتی این محصول برای تجاری که نیازمند حجم های بالا و تناژی حتی به صورت فله از این محصول کاملا ایرانی می باشند نیز ممکن شده است.

کره پسته صادراتی

کره پسته ایرانی اصل

با ارزیابی های انجام شده از ویژگی و کیفیت کره پسته در آزمایشگاه ها، سطح کیفی برندهایی چون کره پسته بنه سبز بالا بوده و می توان گفت از اصل ترین کره پسته برای بازار های صادراتی هست، چرا که در دل فرایند تولید و بسته بندی آن تمامی موارد مورد نیاز صادراتی اعم از نحوه تولید، آنالیزهای بهداشتی و ترکیبات استفاده شده کاملا رعایت گشته است.

فروش کره پسته ایرانی

در عین حال کره پسته ایرانی را باید در بسته بندی هایی کاملا زیبا، محکم، باکیفیت و مشتری پسند عرضه کرد. بسیاری از بازار های صادراتی نوع و طرح بسته بندی ماده غذایی فاکتوری مهم برایشان محسوب می شود و قطعا کشور مبدا باید به این گونه موارد جهت عرضه بهتر محصول توجه کند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید