بازار کره پسته
خانه / کره پسته / فروشگاه پخش کره پسته بدون شکر فله

فروشگاه پخش کره پسته بدون شکر فله

کره پسته بدون شکر که در واقع همان خمیر پسته خالص می باشد یکی از محصولاتی است که با توجه به خواص ویژه ای که دارد در قنادی ها، برای صبحانه و در آبمیوه فروشی ها کاربرد دارد. هم اکنون فروشگاه تولید و پخش این محصول در این سایت فعالیت خود را از سر گرفته است و توانسته محصول باکیفیت را به صورت فله برای مشتریان ارسال کند.

کره پسته بدون شکر

کره پسته چه خاصیتی دارد؟

کره پسته بدون شکر

کره پسته مستقیما از خود مغز پسته به دست می آید. شیوه تولید در کارخانه ها و تولیدی های مختلف ممکن است تفاوت های زیادی را داشته باشند. اما در حالت کلی اگر سعی شود روش تولید چندان دستخوش مواد افزودنی و حرارت نباشد می توان گفت تمامی خواص پسته در آن نهفته می ماند و خاصیت های فراوان آن برای قسمت های مختلف بدن برای تمامی افراد در سنین مختلف خودش را نشان می دهد.

یکی از خواص مورد توجه این محصول سبز رنگ این است که دارای آنتی اکسیدان فراوانی می باشد. آنتی اکسیدان ماده ای است که می تواند از ابتلا شدن به سرطان ها و بیماری های قلبی و مغزی جلوگیری کند. از دیگر خواص آن می توان به ویتامین ها و موادی همچون لوتئین و زیگزانتین اشاره کرد که این دو ماده سبب تقویت بینایی می شوند، و این در صورتی که استمرار پیدا کند می تواند به طور کلی چشم شما را بهبود دهد. نکته مهم دیگری این است که این کره دارای آهن است و مصرف آن به خانم های باردار و دختران توصیه می شود.

کارخانه تولیدی کره پسته بدون شکر

کره پسته بدون شکر

در ایران در حال حاضر کارخانه هایی هستند که در زمینه تولید کره پسته بدون شکر و با شکر فعالیت دارند. استان کرمان اولین و بزرگترین مرکزی بود که اصلا فراورده ای به نام کره پسته را از مغز پسته را در تمام دنیا معرفی کرد. این کارخانه ها اکثرا دارای مجوز می باشند و تولیدات خود را طبق استاندارد ها انجام می دهند، یعنی می توان حتی برای صادرات نیز از آن ها استفاده کرد.

کره پسته بدون شکر در این مرکز نیز در کیفیت های مختلفی در بسته بندی های پت به صورت فله به مشتریانی که خرید دارند عرضه می شود. می توان اندکی شکر به این خمیر سبز رنگ اضافه کرد و آن را برای صبحانه استفاده کرد. مسلما تولید باکیفیت می تواند سبب استفاده بهتر از مغز پسته نیز بشود. و تنها از صادرات خام این محصول به کشور های خارجی جلوگیری شود.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید