بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / فروشگاه اینترنتی کره پسته بنه سبز ۱۸۵ گرمی

فروشگاه اینترنتی کره پسته بنه سبز ۱۸۵ گرمی

کره پسته بنه سبز که در شیشه های کوچک ۱۸۵ گرمی در بازار عرضه می شود از برترین برندهای کره پسته ایرانی است که قدمتی چندین ساله در تولید داخلی و صادراتی دارد. فروشگاه اینترنتی کره پسته ایرانی که مرکز تولید و فروش این محصول در سراسر ایران می باشد، امکان ارسال به سراسر ایران را دارد.

کره پسته بنه سبز

کره پسته بنه سبز، که برند این محصول بنه سبز است، چندین سال است بر طبق فرمولاسیون مشخص و مطابق با آنالیز ها و استاندارد های آزمایشگاهی تولید می گردد. کیفیت بالای این محصول در خور توجه بسیاری از مشتریان داخلی و صادراتی قرار گرفته است.

کره پسته بنه سبز

شیشه های این کره خوراکی مقوی به صورت ۱۸۵ و ۲۰۰ گرمی می باشند که انتخاب آن بر عهده مشتری است. از آن جایی که در کشور های خارجی محصولات لاکچری برای بخش عمده ای از مردم اهمیت دارند می توان کره پسته را جزو لوکس ترین محصولات برشمرد که صادرات آن می تواند درخور توجه برای صادرکنندگان قرار گیرد.

کره پسته اعلا

فروشگاه اینترنتی کره پسته بنه سبز

پر واضح است که فروشگاه های اینترنتی که امروزه در هر نوع محصول و کالایی بر پا می شوند برای پوشش دهی سراسری بازار های یک کشور در تمام شهر ها و استان ها می باشند.

از نگاهی دیگر می توان گفت حتی خرید از فروشگاه های اینترنتی در بسیاری از موارد موجب صرفه جویی در هزینه و زمان می شود و حتی کسانی که به محصول مورد نیاز خود در شهر محل زندگیشان دسترسی ندارند می توانند به راحتی با یک خرید اینترنتی به آن دست یابند.

تولید انواع کره پسته

از این رو فروش عمده و خرده محصول کره پسته ای بنه سبز برای فروشگاه ها و مغازه های سراسر کشور جهت دسترسی آسان به صورت آنلاین در تمامی روز ها حتی روز های تعطیل ایجاد شده است.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید