بازار کره پسته
خانه / کره پسته فله / فروشگاه اینترنتی فروش و تولید کره پسته فله

فروشگاه اینترنتی فروش و تولید کره پسته فله

آیا می دانید بهترین و ارزان ترین کره پسته فله ایرانی را از کدام مرکز تولیدی می توان خریداری کرد؟ آیا اطلاعی دارید که این فروشگاه اینترنتی یکی از مراکز تولید کره پسته اعلای کرمانی می باشد؟

تولید کره پسته

تولید کره پسته فله

بهترین ویژگی مغز پسته خاصیت روغنی بودن و چرب بودن آن می باشد. همان طور که می دانید مغز پسته آنقدر خوشمزه و پر از خاصیت است که می توان آن را در هر شکل و شمایلی در صنایع غذایی استفاده کرد. مثلا از پودر پسته، مغز و خلال پسته می توان در انواع شیرینی، دسر، آبمیوه و بستنی بهره گرفت. این در حالیست که روغن اصیل و طبیعی موجود در پسته سبب شده تا محصولی مناسب برای تولید کره پسته باشد.

تولید کره پسته

پسته های استان کرمان، یزد و خراسان گزینه های مناسبی برای تهیه این محصول می باشند. هر چه میزان چربی و روغن مغز پسته بیشتر باشد کیفیت کره پسته بالاتر و به علاوه اینکه طعم آن نیز خوشمزه تر و رنگی سبزتر پیدا می کند. در حال حاضر نیز بهترین و اعلاترین پسته متعلق به استان کرمان می باشد و می توان از محصول این استان کره پسته فله را تولید کرد.

تولید کره پسته

کره پسته فله محصولی خمیری شکل است که به رنگ سبز خود پسته می باشد و در آن جهت شیرین شدن به میزان مشخصی شکر استفاده می شود. اصولا این محصول نیز کاربرد در صنایع غذایی تولیدی دارد و بسیار به صرفه می شود که جایگزین خود مغز پسته و پودر پسته شوند که قیمت بالاتری هم دارند.

فروشگاه اینترنتی کره پسته

در ایران فروشگاه های خرده فروشی محصولات غذایی در بستر اینترنت شکل گرفته اند که در برخی از آن ها می توان کره پسته بسته بندی کوچک را پیدا کرد. اما فروشگاه اینترنتی بازرگانی کره پسته ایرانی که یکی از تولید کنندگان قدیمی محصول کره پسته می باشد با هدف عرضه کره پسته به شکل فله و بسته بندی، بدون واسطه و به طور مستقیم از درب کارخانه شکل گرفته است تا نیاز مشتریان را سریع تر برطرف نماید.

تولید کره پسته

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش کره پسته

نمایندگی فروش کره پسته فله در تهران

آیا در شهر تهران نمایندگی فروش کره پسته فله وجود دارد؟ آیا می توان برای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید