بازار کره پسته
خانه / کره پسته / عرضه کره پسته ایرانی به صورت عمده

عرضه کره پسته ایرانی به صورت عمده

کره پسته ایرانی کره پسته ای است که از مغز پسته های مرغوب به دست می آید و در ایران برند خارجی نداریم. این محصول به صورت عمده به دست خریدارن می رسد تا بتوانند آن را در مغازه ها و فروشگاه های خود به فروش برسانند. همچنان که کیفیت و قیمتی بسیار مناسب برای آن در نظر گرفته شده است تا حاشیه سود خوبی برای خریداران داشته باشد.

کره پسته ایرانی

خواص کره پسته برای پوست

کره پسته ایرانی

کره پسته می تواند علاوه بر تاثیراتی که در بدن می گذارد بر روی کیفیت پوست انسان نیز اثر بگذارد. در حالت کلی محصولاتی که از مواد طبیعی و سالم تهیه شده باشند بدون شک اثرات مطلوبی را می گذارند. البته که باید استثنائات را نیز در نظر گرفت. یعنی اگر شخصی به آجیل هایی همچون مغز پسته آلرژی پوستی دارد و ممکن است پوست صورت و بدن او دچار جوش و دانه های قرمز شود، بهتر است از کره پسته نیز دوری کند.

اما کره پسته حاوی ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. فسفر، آهن و کلسیم و پتاسیم موجود در آن نیز بسیار مورد توجه هستند که توانسته اند در کنار هم خواص مفیدی را در کارنامه کره پسته ثبت کنند. پس می توان گفت به بهبود پوست صورت و بدن نیز می تواند کمک کند و با مصرف همیشگی اثراتی در جوان ماندن پوست و تغذیه آن داشته باشد.

اما همان طور که قبلا هم ذکر شد تنها در صورتی این محصول را بخورید که می دانید گرم مزاج نیستید و یا اگر هستید پوست بدن شما دچار جوش نمی شود. چرا که خود پسته و کره پسته طبع گرمی دارند و بقیه آجیل ها نیز به همین شکل می باشند.

نرخ فروش کره پسته ایرانی در بازار

کره پسته ایرانی

کره پسته با توجه به اینکه از چه نوع مغزی تولید می شود می تواند دارای کیفیت های بالا و پایینی باشد و طبیعتا قیمت آن نیز طبق همان کیفیت تعیین می شود. در این مرکز سعی شده است مطابق با نیاز مصرف کننده که در چه صنعتی و با چه کاری آن را نیاز دارد، این محصول به آن ها پیشنهاد شود. هر کیفیتی مطابق با نرخ روز پسته تعیین می گردد و اگر سعی کنید مستقیما از کارخانه خریداری کنید بدون شک در حجم های بالا برای شما به صرفه خواهد بود.

همچنین قیمت این محصول کاملا ایرانی اگر به شکل فله در ظروف پت عرضه شود کمتر از حالتی است که به صورت بسته بندی کوچک در ظروف شیشه ای ارائه گردد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید