بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / شرکت تولید کننده کره پسته ایرانی

شرکت تولید کننده کره پسته ایرانی

آیا از میزان کیفیت انواع کره پسته ایرانی که در کارخانجات صنعتی و شرکت های تولید کننده کره پسته تهیه می شود اطلاعی دارید؟ آیا می دانید برای مصرف صبحانه کدام کره پسته بهتر است؟ آیا کیفیت این محصولات مناسب برای صادرات می باشند؟

کره پسته ایرانی

انواع کره پسته ایرانی

به طور کلی محصولات و مشتقات به دست آمده از مغز پسته را به سه گروه می توان تقسیم کرد.

  • کره پسته
  • کرم پسته
  • خمیر پسته

این سه محصول بافتی نرم و خمیری مانند دارند که از هر سه برای مصارف خوراکی مانند وعده های صبحانه، عصرانه، روی کیک و شیرینی، مخلوط بستنی و شیر استفاده می شود.

طبیعتا خمیر پسته بدون هر گونه شکری بوده و مناسب افراد دیابتی می باشد، البته کره پسته و کرم پسته نیز چون درصد خیلی بالایی شکر ندارند برای افراد دیابتی مناسب می باشند.

شرکت کره پسته

کیفیت کره پسته بسته به نوع مغز و مواد استفاده و صد البته نحوه تولید دارد. قطعا هر چه از انواع مغز سالم، دهان بسته، با آلودگی و میزان آفلاتوکسین کمتر استفاده شود کیفیت بالاتری به دست می آید. کیفیتی که می تواند مناسب برای بازار صادراتی باشد و مواد مورد استفاده در آن بر طبق آنالیزهای کشور های هدف مورد استفاده قرار گیرد.

تولید کننده کره پسته

شرکت تولید کننده کره پسته

عموما شرکت های تولید کننده و یا همان کارخانه های تولیدی کره پسته در شهرهای رو به گسترش و تولید کننده پسته قرار دارند. پس باید انتظار داشت بهترین کره پسته ها را در استان هایی همچون کرمان در شهرهای مختلف کرمان، رفسنجان و سیرجان یافت.

با اطمینان خاطر می توان گفت برند هایی همچون سلوی و بنه سبز که اصلی ترین برند ها در این زمینه هستند به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب و عدم استفاده از اسانس ها یا رنگ های خوراکی و یا افزودنی های مجاز و مواد نگهدارنده از بهترین و بیشترین سطح کیفی برخورداند که می توانند مورد پسند مقصد های بزرگ صادراتی قرار گیرند.

شرکت کره پسته ایرانی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید