بازار کره پسته
خانه / کره پسته صبحانه / سایت خرید کره پسته بدون شکر صبحانه ای

سایت خرید کره پسته بدون شکر صبحانه ای

بهترین انواع کره پسته بدون شکر را برای وعده صبحانه و عصرانه می توان در سایت های خرید و فروش اینترنتی در سراسر کشور سفارش داد و محصولی تازه و باکیفیت تحویل گرفت.

کره پسته بدون شکر

مزایای خرید کره پسته بدون شکر

این روزها کره پسته ممکن است برای برخی از افراد هنوز ناشناخته باشد اما در عین حال ممکن است بسیاری از افراد حتی در مغازه ها و سوپر مارکت های کوچک اسمی از کره پسته را شنیده باشند.

در کلان شهرها مسلما تولید و فروش کره پسته بیشتر است و تقریبا یک محصول شناخته شده تری می باشد. اما چرا بسیاری از مردم بعد از خرید یک بار کره پسته تمایل پیدا می کنند که دوباره این محصول را تهیه کنند.

پسته یکی از بهترین آجیل های لوکس ایرانی می باشد که مغز فوق العاده خوشمزه و پر خاصیتی را دارد. حال می توان این مغز را به روش های دیگر فراوری و مصرف کرد. به عنوان مثال پودر پسته، خلال پسته، کره پسته از فراورده های اصلی پسته می باشند. حال با توجه به اینکه فرایند تولید این مشتقات پسته کاملا به دور از هر گونه مراحل پخت و حرارت می باشد، تمامی خواص پسته در این محصولات باقی می ماند.

می توان کره پسته بدون شکر و یا حتی با شکر را تولید کرد. در هر دو نوع خواص مغز پسته نهفته است و برای وعده صبحانه و عصرانه می توان از آن ها استفاده کرد. کاهش فشار خون، کاهش کلسترول بدن، بهبود درمان بیماران دیابتی و قلبی، پیشگیری از بیماری های سرطانی، تقویت حافظه تنها بخش کوچکی از مزایای کره پسته می باشند.

لازم به ذکر است افرادی که نیازمند غذاهای رژیمی می باشند و یا درگیر بیماری هایی همچون دیابت هستند بهتر است از کره پسته بدون شکر استفاده کنند.

کره پسته بدون شکر

سفارش آنلاین کره پسته در حجم عمده

کره پسته را بسیاری از کشور های دنیا می بینیم که با نام های تجاری گوناگون در حال تولید و عرضه می باشد. مسلما تفاوت های چشمگیری در بین کره پسته ایرانی و خارجی می باشد و این به نوع پسته بستگی دارد.

در بسیاری از سایت های ایرانی و خارجی کره پسته تنها به صورت تک فروشی به مردم عرضه می شود و قطعا در هر کشوری که باشید امکان پیدا کردن کره پسته را دارید.

ارزیابی های بازار نشان می دهد که باید بتوان پاسخگوی نیاز مردم در حجم عمده از طریق اینترنت نیز باشیم و فروش محصولات را تنها به صورت خرده در فضای مجازی بسنده نکنیم.

حتی برای یک محصول خاص و لوکس همچون کره پسته نیز می توان شرکت های یکه تاز در عرصه تولید را پیدا کرد، نمونه محصولات و کیفیت ها را مشاهده کرد و سپس به صورت آنلاین با راهنمایی گرفتن از کارشناس فروش خرید خود را انجام داد.

کره پسته بدون شکر

ماندگاری کره پسته بعد از زمان تولید چقدر است؟

یکی از مهمترین نکاتی که برای یک خریدار مهم است و حتی از وظایف خریدار و مصرف کننده نهایی است که هنگام خرید یک محصول به آن توجه کند، وجود تاریخ انقضا روی بسته می باشد. تاریخ تولید و تاریخ انقضا نشان دهنده این هستند که این محصول در چه تاریخی تولید شده است و تا چه زمانی امکان مصرف را دارد.

کره پسته در گروه محصولات غذایی قرار دارد که عوامل بسیاری وجود دارند که در مدت زمان ماندگاری آن نقش ایفا می کنند. یکی از مهمترین این فاکتور ها نوع مواد اولیه استفاده شده و فرایند تولید می باشد. اگر دقت کرده باشید بسیاری از کره هایی که تنها در حضور مشتری گرفته می شوند شاید حداکثر یک ماه تاریخ انقضا داشته باشند، این موضوع برخواسته از آن است که تمامی فرایند هایی که باید روی مغز پسته از مرحله تمیز کردن تا فراوری کردن کامل صورت نگرفته و این خود سبب کاهش مدت زمان ماندگاری شده است.

انواع کره پسته بدون شکر و با شکر، کرم پسته و خمیر پسته که در مجموعه تولیدی کره پسته ایرانی تهیه می شود با نظارت خاص کارشناسان تولید و بر اساس چندین دهه تجربه در این حوزه تهیه می شوند که محصولاتی سالم بدون ماده نگهدارنده می باشند که قابلیت نگهداری در فضای آزاد را تا بیش یکسال دارا هستند.

کره پسته بدون شکر

قیمت بهترین کره پسته تولید شده در داخل ایران

منحصر به فردترین پسته در دنیا متعلق به ایران است. پسته ای با رنگ فوق العاده سبز و عطر و طعمی عالی که آن را برای تولید یک کره پسته خاص کرده است. قیمت کره پسته ممکن است در تمام دنیا با هم فرق کند و این بخاطر حضور عوامل مختلفی است.

در ایران قیمت کره پسته بر اساس قیمت پسته تعیین می شود. در عین حال کره پسته را می توان در کیفیت های مختلف با انواع مغز مختلف تولید کرد که همگی اینها سبب تغییر در قیمت می شوند.

قابل ذکر است که قیمت کره پسته بدون شکر از قیمت کره پسته با شکر بیشتر است و این بخاطر کاملا خالص بودن محصول می باشد.

جهت خرید کره پسته بدون شکر و اطلاع از قیمت های بروز می توانید از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید.

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته صبحانه

تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

چندین دهه است که تولید کره پسته صبحانه در ایران توسط برخی کارخانه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید