بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان

راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان

اولین کره پسته در ایران با راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان آغاز شد. این محصول به دلیل در دسترس بودن انواع برترین مغزیجات پسته در این استان که مهد اصلی پسته ایران می باشد، به مرحله تولید و فرآوری با رضایت صد در صدی مشتریان رسید.

در تولید کره پسته از چه نوع مغزی استفاده می شود؟

کارخانه تولید کره پسته

ابتدا به معرفی محصول کره پسته می پردازیم. این محصول کاملا خوراکی می باشد، و به عنوان صبحانه و یا برای خوشمزه تر کردن انواع معجون و بستنی و تهیه نوشیدنی هایی همچون شیر پسته، مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید این محصول باید بسته به کیفیتی که مد نظر مشتری می باشد از یک نوع مغز استفاده شود. اما بعد از انتخاب هر مغزی باید حتما مراحل سورتینگ، پاکسازی و تمیز کردن مغز صورت گیرد و تا حد امکان از پسته های دهان بسته استفاده شود که در معرض آلودگی قرار نگرفته اند.

از انواع مغز لپه شده و سالم پسته می توان برای تهیه کره پسته استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که هر چه کیفیت یک مغز بالاتر باشد، قطعا کیفیت این خوراکی خوشمزه و سالم نیز بالاتر خواهد بود.

دقت کنید از آن جایی اسم کره پسته را روی این محصول قرار داده اند که بافتی کاملا نرم شبیه به کره دارد و چون برای صبحانه نیز استفاده می شود به آن کره پسته می گویند، اما بهتر است بدانید که اصلا نباید در تولید این محصول از روغن های خوراکی یا انواع کره گیاهی استفاده شود و این سبب بی کیفیت شدن محصول می شود.

فروش آنلاین انواع کره پسته

کارخانه تولید کره پسته

فروش محصولات مختلفی در وب سایت های اینترنتی انجام می شود که سبب شده است تا مصرف کنندگان یک محصول از هر جای دنیایی که باشند از محل خانه و کار خود سفارش محصول دهند.

کره پسته در گروه محصولات خاص و درجه یک می باشد که شاید پیدا کردن آن در یک سوپر مارکت به راحتی خریدن یک پنیر صبحانه نباشد، فلذا فروش آنلاین بهترین مسیر می باشد تا خرید آسانی را برای مشتریان نیز ایجاد کند.

در همین راستا انواع کره پسته مانند کره پسته بسته بندی که برای وعده های صبحانه و عصرانه استفاده می شود و همچنین کره پسته فله ای که در ظروف کیلویی عرضه می شود و برای تهیه انواع نوشیدنی خنک و دلچسب مانند شیر پسته استفاده می شود را می توانید از این سایت به عنوان مرکز تولید و پخش آنلاین تهیه نمایید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

پسته استان کرمان نام آشنا ترین محصول می باشد که از آن کره پسته ای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید