بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / دریافت لیست قیمت کره پسته سلوی جهت پخش

دریافت لیست قیمت کره پسته سلوی جهت پخش

برترین و اولین برند ارائه کننده کره پسته در ایران برند سلوی بوده است که می توان محصولات پر کیفیت و لذیذ این برند را جهت پخش با نازلترین قیمت ممکن از این سایت و مرکز تولیدی کره پسته دریافت کرد.

قیمت کره پسته سلوی

کره پسته سلوی

کره پسته سلوی از استان کرمان پا به بازار مصرف خوراکی ها نهاد. این محصول در ابتدا در استان کرمان در چند دهه پیش تولید شد و اولین مرکزی بود که به فکر تولید یک فرآورده ناب و جدید از پسته با نام کره پسته افتاد. کره پسته سلوی در سالیان ابتدای کار محصولات کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته را تولید کرد و نشان داد که می توان از خام فروشی و صادرات پسته جلوگیری کرد و به فکر تولید فرآورده های بهتر برای بازار های صادراتی بود. این محصول به شکل فله در سال های ابتدای کارش رواج یافت و کم کم در بسته بندی های کوچک شیشه ای عرضه شد.

لیست قیمت کره پسته

پخش انواع کره پسته

قطعا کره پسته از دیگر مواد غذایی جدا نبوده و مراکز پخش عمده مواد غذایی می توانند در شهر های مختلف نمایندگی کره پسته را از کارخانه دریافت کنند و به دست مصرف کننده ها برسانند. کره پسته یک محصولی با ارزش غذایی قابل توجه و پر اهمیتی است که به وضوح حضور آن را در برنامه غذایی مردم کشور های مختلف اروپایی، آمریکایی و برخی کشور های آسیایی می توان دید. انواع کره پسته که در شیشه های ۱۸۵ و ۲۰۰ گرمی از این مرکز عرضه می شوند با ماندگاری بالا، طعم طبیعی پسته و کیفیت و بافت عالی در حال تولید و پخش هستند.

پخش کره پسته

لیست قیمت کره پسته سلوی

مسلما می دانید پسته از محصولات خشکباری ارزان نبوده و قیمت قابل توجهی دارد. کره پسته با تکیه در قیمت پسته در بازار تولید و به فروش می رسد. مراکز پخش، مغازه ها و حتی آبمیوه و بستنی فروشی هایی که نیازمند قیمت کره پسته فله و بسته بندی برند هایی چون سلوی و بنه سبز هستند می توانند از کارشناسان فروش کارخانه راهنمایی های لازم را دریافت کرده و با برقراری ارتباط از طریق تلفن یا شبکه های اجتماعی لیست قیمت کره پسته سلوی و بنه سبز را دریافت نمایند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

قیمت کره پسته سلوی

خرید اینترنتی کره پسته سلوی با بسته بندی خاص

آیا می دانید خرید اینترنتی کره پسته سلوی، قدیمی ترین و اولین برند محبوب تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید