بازار کره پسته
خانه / کره پسته نوحا / خرید کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در اصفهان

خرید کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در اصفهان

خرید کره پسته نوحا این روزها در سبد غذایی مردم شهرهای بزرگ دیده می شود. مردم اصفهان نیز که در گروه مصرف کننده های فراورده پسته ای هستند از این صبحانه ۱۷۰ گرمی انرژی زا استقبال کرده اند. در هر کجای اصفهان که باشید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آشنایی شما با کره پسته نوحا چقدر است؟ آیا تاکنون تجربه خرید کره پسته نوحا را داشته اید؟ آیا می دانید این محصول در یک بسته بندی شیک، باکیفیت و محکم تولید و عرضه می شود؟ هر کسی مطابق با نیاز خود و میزان سفارش خود می تواند از آن بهره ببرد.

 

کره پسته نوحا2

 

محصولات ۱۷۰ گرمی نوحا

  • کره پسته
  • کرم پسته
  • خمیر پسته

این محصولات در بالاترین سطح کیفیت و مزه بدون هر گونه ماده نگهدارنده تولید می شوند. کره پسته اولین محصول عرضه شده به بازار بود که در یک بسته بندی کوچک ۱۷۰ گرمی تولید شد. در مراحل بعدی کرم پسته و خمیر پسته با کیفیتی برتر همانند محصول قبلی تولید شدند.

خرید کره پسته نوحا

 

خرید کره پسته نوحا

کره پسته نوحا محصول غذایی لوکس و پر از خواصی است که اغلب مردم شهرهای بزرگ همانند تهران یا اصفهان با آن آشنا هستند. . اصولا این کره و دیگر محصولات ذکر شده را جهت مصارف صبحانه و یا پخت شیرینی و استفاده در شیر پسته به کار می برند. در عین حال برای افرادی که در شهرستان های مختلف هستند و قصد شناساندن کره پسته نوحا را دارند، کسانی که شرکت پخش و یا فروشگاه مواد غذایی دارند می توانند سفارشات خود را در این سایت ثبت کنند. . شیشه های این محصول ۱۷۰ گرمی بوده که در یک بسته بندی کاغذی شیک تعبیه شده اند.

خرید کره پسته نوحا

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در ایران

کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در سایت اینترنتی

کره پسته نوحا که در یک بسته بندی مجلل ۱۷۰ گرمی در سایت های اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید