بازار کره پسته
خانه / کره پسته / خرید عمده کره پسته بدون واسطه از کارخانه

خرید عمده کره پسته بدون واسطه از کارخانه

یکی از بهترین روش های خرید عمده کره پسته این است که مستقیما به کارخانه های تولیدی مراجعه کرد تا سفارش بدون واسطه و با قیمت ارزان تری را از طریق سایت اینترنتی انجام داد.

خرید عمده کره پسته

چگونگی خرید عمده کره پسته از کارخانه

یکی از محصولات خاص و اصیل ایرانی کره پسته می باشد که به عنوان یک ماده خوراکی با طعمی لذیذ برای وعده های صبحانه و یا اینکه به عنوان یک طعم دهنده و تزیین کننده برای مصارف ابمیوه فروشی و قنادی به کار می رود. مسلما برای خرید کره پسته، مراکز پخش نیازمند حجم عمده ای از این محصول هستند و از آن جایی که تولید این محصول کار همه افراد نیست بهتر است به کارخانه های دست اول که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند مراجعه شود.

گاهی اوقات کره پسته فله به صورت بسته بندی های ۴ کیلویی عرضه می شود و یا اینکه به صورت بسته بندی در کارتن های ۱۲ تایی با شیشه های ۱۸۵ گرمی. در تمامی این موارد اگر شما در هر شهر و استانی قرار داشته باشید به آسانی می توانید با کارخانه تولیدی ارتباط برقرار نمایید و از مراحل خرید عمده مطلع شوید. بعد از ثبت سفارش کره پسته از طریق مسیرهای باربری، اتوبوسرانی و یا تیپاکس به مقصد مورد نظر ارسال می شود.

خرید عمده کره پسته

خرید کره پسته درجه یک برای بازار صادراتی

می توان از کره پسته درجه یک حتی برای مقاصد صادراتی استفاده کرد و بهترین انواع کره پسته ایرانی را جهت کمک به استفاده و فروش بهتر از پسته به دیگر کشور ها صادرات نمود. مسلما کشور های مختلف هر کدام دارای آیتم ها و آنالیز های متفاوتی برای دریافت این محصول هستند. حتی نوع بسته بندی قطعا تفاوت دارد در کشورهای مختلف.

کشور های عربی یکی از بازار های هدف صادراتی مناسب برای کره پسته به شمار می آیند که می توان مراحل بازار یابی را با برنامه ریزی و هدف مشخص انجام داد. در عین حال این کشور ها از آن جایی که در گروه کشور های ثروتمند حاشیه خلیج فارس و آسیایی به شمار می آیند توانایی خرید این محصول را نیز دارا هستند.

در نظر داشته باشید که این مرکز تولیدی امکان تولید هر نوع کره پسته ای متناسب با بازار صادراتی مد نظر شما را دارد.

خرید عمده کره پسته

تولید انواع کره پسته در ایران

از نظر غذایی اگر در نظر بگیریم تولید کره پسته در ایران بسیار به چرخه ورود غذای سالم به بازار و سفره غذایی خانواده ها کمک می کند. پسته و کره پسته از خوراکی های بسیار سالم و پر از خواص متعدد هستند که برای رشد و دریافت انرژی بدن کمک کننده هستند. در تولید کره پسته در این مرکز تولیدی از هیچ گونه ماده نگهدارنده، اسانس، رنگ خوراکی و دیگر موارد استفاده نشده است و تنها این محصول ترکیبی خمیری از پسته و شکر است.

چندین شرکت و تولیدی در ایران به کار تهیه کره پسته در بازار مشغول هستند که از بهترین برند ها می توان به کره پسته بنه سبز، سلوی و نوحا اشاره کرد. انواع کره پسته شامل خود کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته می شوند.

این ماده غذایی جذاب برای برخی از ایرانی ها شناخته شده و برای برخی دیگر ناشناخته هست. و می توان گفت این خوراکی سالم ایرانی یکی از بهترین دستاوردها در حوزه تولید یک غذای مفید و یک فراورده عالی از مغز پسته هست. می توان در بسته بندی نیز نهایت خلاقیت و تنوع را به کار برد که هم برای مشتری داخلی مشتری پسند باشد و هم مشتری خارجی را راغب به خرید آن کند.

خرید عمده کره پسته

نرخ خرید و فروش بهترین کره پسته

نرخ خرید و فروش کره پسته در بازار ممکن است متفاوت باشد. یک مشتری و یک مصرف کننده قطعا باید بداند هر چه کیفیت یک کره پسته بالاتر رود و همین طور بسته بندی آن شیک تر، محکم تر و جذاب تر باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر می رود.

کره پسته بسته بندی در شیشه های کوچک ۱۰۰ گرمی تا الی ۳۰۰ گرمی ممکن است در بازار در برند های مختلف ایرانی دیده شود. از طعم یک کره پسته، رنگ و عطر آن، میزان ماندگاری، نوع بسته بندی و نام برند می توان به اصالت آن پی برد.

به عنوان مثال در حال حاضر در ایران کره پسته بنه سبز که در این مرکز تولید می شود بهترین برند در تمام ایران است که تمامی ویژگی های بالا را به همراه قیمت مناسب دارد.

قیمت گذاری کره پسته به قیمت روز پسته نیز بشدت وابسته است و همینطور قیمت خرید وسیله های جانبی بسته بندی و هزینه های کارخانه تولیدی. در حال حاضر بهترین راه برای دریافت قیمت خرید و فروش کره پسته این است که با مشاوران و کارشناسان فروش مرکز تولیدی در ارتباط بود.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید